לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Take it or live it


"עירומה כאן , בלי מסכות "
כינוי:  שוגר

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

ספטמבר


שלום
אני נוסעת
אני לא רוצה
שתלוו אותי הלאה
לא שיש לי אשליות
בקשר ללונדון
לונדון לא מחכה לי
גם שם אהיה לבד

ואולי זה כבר לכל החיים
להיות לבד

אבל בלונדון יש יותר סרטים
בלונדון יש מוסיקה טובה
בלונדון טלביזיה מצוינת
בלונדון אנשים יותר אדיבים
כך שהייאוש נעשה יותר נוח

אתה מבין?
הייאוש נעשה יותר נוח

אתה מבין
אם למות כמו כלבה
אז לפחות הטלביזיה
תהיה טלביזיה
 
ביצוע: חוה אלברשטיין
מילים: חנוך לוין
לחן: חוה אלברשטיין
 
 
אז ככה
אני לא ממש נוסעת ,אבל אתמול בערב ביום הולדת שלו ,החברה שרו את השיר ונזכרתי כמה אני אוהבת את השיר
לדעתי ,לונדון ממש מחכה לי ,אבל זה לפעם אחרת
חודש חדש בפתח
חודש שבו אחגוג את יום הולדתי (בערב ראש השנה ) ,חודש בו אהיה בת 39 (28 ....מקסימום )
חודש שאנסה לקחת קצת חופש (כי בימים האחרונים 13 שעות מינימום )
חודש שבו אמשיך לצלם ואחפש עוד סדנת צילום (כי זה עושה לי טוב )
חודש שיש בו משהו חדש והערב על הדשא אתמול גרם לי לחשוב על זה שאני לא רוצה להשאר לבד
ויש עוד מלא לספר ועוד הרבה להראות (עוד תמונות ואיך ההורים גילו שיש לי טוסטוס )
אבל זה יהיה לפעם אחרת
 
 
תמונה קטנה ממסיבה נעימה אתמול בה פגשתי אנשים חמים ואוהבים ובן אדם מיוחד מאוד
 

נכתב על ידי שוגר , 1/9/2007 20:40  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צמח בר ב-5/9/2007 11:56



21,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)