לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Take it or live it


"עירומה כאן , בלי מסכות "
כינוי:  שוגר

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

שנת 2008


שנה חדשה עם תובנות חדשות וישנות

אני בטוחה שיהיו עליות ומורדות ,אבל אני בטוחה שתהיו פה לחבק\לנזוף,לשתוק שצריך

אני כבר חושבת כמה ימים על הנושא ,אבל אתמול נפל האסימון

 

 

השנה אני משנה חשיבה , זהו תהליך שלדעתי אני עושה אותו עם עצמי כבר כמה שנים

נמאס לי לריב עם השומן שלי ,ברור שאני מעדיפה להיות פחות שמנה ,

אבל זה לא יגרום לי להיות שמחה או יותר עצובה או יותר אהובה .

התהליך הוא מורכב וארוך ,

חלק מזה הוא להצטלם בעירום ולאהוב את מה שיוצא בתמונה (טוב ...חלק מהתמונות ,לא כולן )

החלק השני הוא לשלוח את התמונות האלה לחברים ולקבל דעה (דעה אמיתית ,בלי התחנפיות )

החלק השלישי הוא לפרסם באתר כלשהו ולקבל תגובות

 ויש את היום יום , להתלבש כמו שאני אוהבת , יפה ,סקסי

ביום שישי יצאתי עם חברה מהעבודה וחבר טוב מפה ,וקיבלתי מחמאות על הלבוש ועל המראה שלי

הרגשתי מצויין עם עצמי ביום שישי וככה גם שידרתי החוצה לסביבה

 

הגיע הזמן ליזום , להעיז , כי אם לא אעיז אשאר לבד

היום בערב אפתח יוזר באחד מאתרי ההכריות עם תמונה עדכנית שלי ( לא בעירום ,תרגעו )

ואני אפסיק להסתתר ואתחיל לצאת עם אנשים שאוהבים מימדים נדיבים

אני בטוחה שיש כאלה , כל מי שלא מתאים לא שילך למקומות אחרים

הגיע הזמן לצאת עם אנשים ,לבלות ,לרקוד

אי אפשר להאשים את השומן שלי בכל דבר

 

 

אוהבת אתכם

שוגר :)

 

 

נכתב על ידי שוגר , 6/1/2008 13:27  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שוגר ב-23/2/2008 07:55



21,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)