לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Take it or live it


"עירומה כאן , בלי מסכות "
כינוי:  שוגר

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

חברים


מר נורמלי כתב פוסט על חברים , אז החלטתי לכתוב גם

 

חברים זה ערך מאוד חשוב בחיי

לפני המון שנים הייתי מוכנה לעשות בשביל החברים שלי

הכל משמע ,להקטין את עצמי עד אפר למען חברי

במשך השנים התבגרתי והגעתי לכמה מסקנות

לא כל אחד שקורא לעצמו חבר הוא באמת חבר אמיתי

חברים טובים באמת נשארים לעד

חברים טובים הם גם כשטוב להם ולא רק שרע להם

חברים טובים הם גם שטוב לך וגם שרע לך

שיודעים איך אתה מרגיש רק לפי השלום בטלפון

שגם אם לא נפגשתי איתם חודשים , תמיד זה נראה כאילו אתמול

שיש גם חברים וירטואלים ,והם אמיתים לחלוטין

כאלה שחושבים עליך ודואגים לך ברגעים קשים

 

תמיד יהיו אכזבות מחברים

אנשים שלא שמרו על קשר כי יש להם חברה חדשה

חברים שהיו חברים שלך רק כי היה להם אינטרס

כאלה שלא טורחים לשמור על קשר(פעם הייתי  מתעקשת ,מתקשרת ,היום אני מוותרת )

אני בטוחה שגם אני חוטאת באי שמירת קשר לפעמים ,ולא תמיד יש לי זמן או סבלנות

ולפעמים פשוט הכי קל להיות לבד ,מאשר לחפש חברה

 

אבל עדיין אין כמו חיבוק  מחבר טוב

ושיחה טובה

 

 

מקווה שלא בילבלתי לכם את המוח

אוהבת אתכם חברים יקרים

שוגר

 

 

 

 

נכתב על ידי שוגר , 19/2/2008 10:26  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שוגר ב-21/2/2008 15:31



21,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)