לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Take it or live it


"עירומה כאן , בלי מסכות "
כינוי:  שוגר

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

מחשבות


אז נפלה ההחלטה ,אני עובדת דירה

 

זאת הזדמנות שאם הייתי מפספסת ,הייתי קוראת לעצמי טיפשה

דירה של ההורים מתפנה בתחילת אפריל , בעל הבית שלי העלה לי שכר דירה מתחילת מאי (שם החוזה שלי נגמר )

ההורים רוצים שאעבור לדירה (מיקום יפו ) ,אני חושבת ארוכות בנושא ומבינה שאי אפשר להגיד לא .

7 שנים אני נמצאת בדירת החדר החמודה שלי במרכז תל אביב אבל לאט לאט אני מבינה שהיא כבר קטנה מידי

כל חיי גרתי בתל אביב (יוצא דופן אבל כן , כמובן למעט הצבא ).

קשה לי עם השינוי הזה , לעבור ליפו , למקום שאני לא מכירה , מקום שאני אפילו קצת מפחדת ממנו

מפחדת להיות אסירה בבית שלי ,שאפחד לצאת לרחובות בלילה ,אפחד לחזור מאוחר

יודעת שהאוירה תהיה שם שונה ,בכלל נראה לי שהשינוי מלחיץ אותי .

מצד שני,אני מבינה שאני חייבת שינוי ,צריכה לנער את האבק מעצמי ,להתחדש

לעשות משהו אחר ,אני עוד חצי שנה בת 40 ואם לא עכשיו ....אז מתי ?

 

הייתי בדירה ביום שישי האחרון , היה קשה לראות מרוב הארונות שיש בדירה

בכל מקום שהיה ס"מ פנוי ,שמו ארון , במרפסת של המטבח - ארון ומיטה זוגית

במרפסת של החדר הבודד שיש שם - ארון , מיטה זוגית ,פינת מחשב

בהול - ארון , ושידת מגרות

במטבח - ארון

בקיצר , החלטתי לא לעשות החלטות עיצוב עד שאני לא רואה את הדירה ריקה ב9 באפריל

ורק אז אוכל להחליט אם אני רוצה לשפץ או לשבור איזה קיר או שניים

גם בדירה הזאת יש רק חדר אחד ,אבל המטבח בנפרד עם מרפסת ענקית

ולחדר שקטן יחסית יש גם מרפסת ענקית .

אני מפנטזת על קיר ספרים בהול עם עציצים

בחדר,פינה למיטה הזוגית ובפינה השניה פינת עבודה (מחשב וכו )

ובמרפסת המאורת לעשות פינת סלון שאוכל סוף סוף לארח אנשים בלי לשבת על המיטה

סוף סוף שיהיה לי תנור ומטבח ראוי לבישול (כמה התגעגעתי לבשל )

יהיה מקום למכונת כביסה (אחותי תשמח להפסיק לכבס לי )

בקיצר ,מקום יותר גדול  שאוהב להיות בו

 

 

אז זהו לבנתיים

מקווה שלא טחנתי לכם במוח

הייתי חייבת להוציא את זה החוצה

בטוח יהיה לזה המשך

 

אוהבת

שוגר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זה שקורא\ת אותי מהבוקר , ועבר על כל הפוסטים מבריאת עולמי עד היום ..... תשאיר סימן ,הודעה,משהו :))

נכתב על ידי שוגר , 24/3/2008 13:49  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שוגר ב-27/3/2008 16:18



21,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)