לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Take it or live it


"עירומה כאן , בלי מסכות "
כינוי:  שוגר

בת: 56





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

פיצוי


אתמול בערב רציתי פיצוי

על השעות שאני משקיעה בעבודה

על זה שאין לי זמן

על העצבים ,תיסכול

 

אז נכנסתי לחנות קטנה

וקניתי בגדים גדולים בשבילי

 

 

שווים !!!

 

 

 

בוקר טוב

 

 

 

 

משהו קטן וטוב - הפעם לא פיציתי את עצמי באוכל  :))

נכתב על ידי שוגר , 19/12/2007 09:53  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של luli ב-31/12/2007 11:31
 



"משהו קטן וטוב "


לא מצאתי את המפתחות של הקטנוע

הפכתי את הבית ועדיין לא מצאתי את המפתחות של הקטנוע

ירדתי למטה בריצה בתקווה שהקטנוע עדיין שם עם המפתחות במנעול של המושב

הקטנוע היה במקום , המפתחות לא

עליתי שוב 4 קומות , שוב הפכתי את הבית

כלום

הלכתי לעבודה עצבנית

באמצע היום חברים שלי באו עם אוטו גדול וגררנו את הקטנוע למוסך

 

 

420 ש"ח - משהו קטן וטוב (זה רק כסף , מזל שלא משהו אחר )

נכתב על ידי שוגר , 13/12/2007 17:21  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שוגר ב-19/12/2007 09:59
 



פה


איך היה ?

 

קפוא

החורף פה דיי מגוחך לחורף שם ,8 מעלות היתה שם סיבה למסיבה

אבל זה לא הפריע לי להנות מכל רגע של החופש .

להנות משיחות ארוכות עם חברה שלי (חגגנו 20 שנה של חברות ) ,היא היתה זקוקה לזמן הזה

דיברנו ,צחקנו ,בכינו , מקווה שהצלחתי להשריש לה קצת מהאופטמיות שלי

טיילתי ,נחתי,ישנתי,ביליתי במסיבת רווקות אנגלית ,הספקתי להחליק ולפצוע את הברך (הלא שתויה היחידה שנפלה )

הסתובבתי בכפרים ,שתיתי בירה בצהריים ,נסעתי ללונדון ליום כיף

המחשב שלה שבק ביום הגעתי כך שהייתי מנותקת לחלוטין מהכל (וטוב שכך ,ולא היה לי קשה בלי אינטרנט )

 

 

אבל כמו שאתם יודעים , צריך לשלם על החופש ....

אז מיום שני אני קבורה בעבודה ,לא מצליחה להרים ראש

וכמובן שגם עכשיו אני פה בעבודה ,מנצלת את הזמן לנקות את כמות המיילים המטורפת

את השולחן מכל מה שחיכה לי

 

מצרפת קצת תמונות לאוירה

שבת שלום חברים

אוהבת   

 


טירת דובר (מתחתיה 10 קליומטרים של מחילות תת קרקעיות שישמשו את הצבא במלחמות העולם

לונדון בשעת דימדומים (4 אחרי הצהרים )

הנוף מביתה של חברתי

נכתב על ידי שוגר , 7/12/2007 10:45  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צמח בר AKA הרבנית AKA צמח בר ב-10/12/2007 21:44
 





21,669
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)