לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

החלום


היה לכם פעם חלום כזה שאתה נופלים בו?

אולי צריך להגיד סיוט, כי שמתעוררים ממנו אז יש הרגשה רעה או לא נעימה.

 

החלום שלי מתחיל.

אני תלוי על מוט, כאילו שאני עושה מתח. רק שהמוט תלוי באמצע שום מקום ומתחתיו יש רק תהום אין סופית.

לפעמים בחלום יש צדדים לתהום.

לפעמים אפילו התחלתי לחצות אותם מצד לצד שאני מתנדנד משלב לשלב עד שמגיעים לשלב האמצע וכל השלבים מסביב נופלים. 

וככה אני נשאר תלוי באויר. מחזיק בכל הכוח מוט שבדרך פלא לא נופל.

 

ואז... אז נגמר הפלא. המוט נופל ואני יחד איתו.

 לפעמים אני שומע את הצרחות שלי בדרך למטה.

לפעמים אני אפילו מספיק לראות את התחתית.

עדיין לא קרה לי שהרגשתי את המכה. אבל יש בליבי תקווה שיום אחד זה יקרה.

אולי היא אפשר להרגיש אותה כי  

ה"המרחות" הזאת מהירה מדי בשביל הרגש

 

והחלום נגמר וזה תמיד קורה לפני שמשהו באמת קורה.

ואז...(כבר השתמשתי בטכניקה הזאת)

ואז מתחיל לו הסיוט

נכתב על ידי , 8/3/2009 20:52   בקטגוריות חצי הכוס המלאה  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)