לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

מלאך מסוכן 2


הציפורים מצייצות

והשמש זורחת בין העננים שמתפזרים

הגשם הפסיק לא מזמן

ורואים קשת בענן

 

אני שומע דפיקה על הדלת, אני ניגש פותח, מולי עומדת רוח

ובידה מכתב,קח היא שורקת קח, פותח את המכתב וסוגר את הדלת

בזמן שהרוח עפה לה למקום אחר, אני קורא את המכתב

זה זימון לבית משפט

לא כזה של אנשים

אלא כזה של מלאכים

 

אני מתרגש זה טוב,זה רע

הבטן מתהפכת

גם סבתא בקברה

לא עוברת לה שעה

ובחוץ לי מחכה מונית ענן

שתשא אותי לשם

לבוש בגדים יפים

(ג'ינס וטריקו משוק הפשפשים)

 

 

מגיע אל אולם של ענקים

בפנים נעים וחמים

מצד אחד עומד לו שליחו של השטן

מצד שני כולו חיוך אותו נזיר זקן

שמשום מה אותי כל כך אוהב

ועל דוכן השופטים שלושה יושבים

גבריאל דניאל ומה שבניהם

 

הגעת הנה לשינוי שימך

זה היה בלתי נמנע

רצינו שזה יהיה משמעותי

אבל המציאות קובעת

אתה נשאר dangelo

אבל הפעם זה אומר

Deadly angel

 

כי כזה אתה

לעצמך

ולאחרים

 

דמעה אצלך הנזיר זלגה

ושליחו של השטן מלא שמחה

עונש תקבל קול בהד נשמע

מספר ימים ללא ישרא

 

נכתב על ידי , 22/11/2004 14:34   בקטגוריות dangelo  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)