לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

חולצה לבנה


חולצה לבנה, אני תמיד לובש חולצה לבנה. כדי להיות מוכן כאשר זה יגיע.

חשבתי שזה יהיה כדור אולי כמה כמה כנראה מאקדח קיוותי שיהיה מאיזה רובה אבל לא.

הדם הגיע מסכין. הפצע היה עמוק והדם התפשט על החולצה הלבנה, זה היה כל כך יפה כמו שתמיד דמיינתי.

 אדום שמשתלב בלבן מין מוות נקי כזה הירואי כמו שתמיד רציתי.

אפילו היא הייתה שם, עלמה במצוקה שרק הכרתי. זה היה יכול להתפתח לסיפור אהבה בהמשך אבל בדרך הדמיון שלי קבע שזה הסוף.

היא לא רכנה אלי. היא לא נשקה לי ובכתה. היא לא אמרה תודה שהצלתי אותה. היא רק עמדה שם שנייה מביטה בי ואז בו. שנייה אחרי זה היא כבר חיבקה אותו בזרועותיה. אותו אחד שהיא התגוננה ממנו אותו אחד שהכאיב לה.

אחזתי את הבטן כדי לעצור את הדימום, כדי לעצור את הכאב. אבל נראה שלא משם הדם יצא וצבע את החולצה. נראה שהפצע נמצא יותר למעלה.

סירבתי להאמין סירבתי להביט. התקשתי לנשום. החזה שלי נהיה כבד יותר ויותר.

איבדתי כל קשר למציאות.

  

נכתב על ידי , 30/5/2009 22:42  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)