לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

ילד בן 30


אני בן 30 כמעט

 

למרות שנראה לי שהשנה  הזאתשוב תהיה יום הולדת 28

נראה שהזמן לא זז ואיך חלפו להם 30 שנה

 

מה הספקתי

הרבה ולא כלום

חלמתי לכתוב ספר

התחלתי והפסקתי איפה שהוא

כאילו הפסקתי לחלום

קצת מאבד את הילד שבי

ועוד לא ממש מוצא את הגבר

 

נורמות חברתיות דופקות לי על הראש

תתעורר

אבל אני מעדיף לישון

אולי הפעם אזכור את החלום.

 

30 שנה

סיימתי ללמוד

סיימתי צבא(לא באמת יש מילואים)

עברתי מלחמה

עברתי פיטורים

מצאתי עבודה

 

חברים מפה חברים משם

דברים נשארים אותו דבר

דברים משתנים

 

פאב ביום רביעי (פעם ב..)

 

כבר לא הולכים לדיסקוטקים (מה זה המוסיקה הזאת?)

הולכים לחתונות

בריתות

 

יש אוטו

יש דירה

יש עבודה

בוקר ערב

30 שנה

מה עכשיו ?

 

תינוקות?

30 שנה מהתחלה?

 

 

זכרונות

:)

איפה הכשרון ?

 

 

 

 

נכתב על ידי , 2/2/2010 23:02  
61 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)