לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

התנצלות


אני מצטער על זה שאני כבר לא כאן

אני מצטער שאני לא מגיב לכם

אני מצטער שאני לא כותב לכם

אני מצטער

 

אומנם אני בתקופת מבחנים

אבל תמיד אפשר לארגן קצת זמן בשבילכם

אולי הלחץ גדול כי .......

אבל פה זה מקום להוריד את הלחץ אז ....

 

אני פשוט בתקופה של שתיקה

אני פשוט לא יכול לדבר יותר/לכתוב

אני גם לא יכול להקשיב/לקרוא

הראש שלי בעננים

אני מרחף

לא זוכר דברים

לא מגיב שאלי פונים

אני לא כאן

אני שותק

 

אז עד שאני אלמד לדבר בחזרה

קצת מילים מהעבר

 

מוח תפסיק לנסות להשתלט

 

פרידה - נכתב בסוף השנה העברית

 

עולם משלי 

 

נקודה נקודה פסיק

 

אז ביי בינתיים

 

נכתב על ידי , 10/1/2005 22:34   בקטגוריות ותחשבו על זה  
96 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)