לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

29 בפברואר


"אז בן כמה אתה מוטי?" , שוב מוטי היה בסיטואציה הזאת, בחורה יפה, חמודה, מוכשרת, מקסימה ישבה מולו ושאלה אותו מה הגיל שלו, זה לא שהיה לו בעיה להגיד לה שהוא בן 25 אבל את האמת הוא הרגיש בן 6, לא מבחינה פיזית גם לא מבחינה התפתחות מנטאלית, אלא בגלל התאריך.

אצל כל אדם רגיל, עובר יום אחרי יום עד שמגיעים לאותו יום מיוחד, שקוראים לו יום הולדת, באותו היום, אותו אדם בר מזל (ולא להתווכח על זה בבקשה), גדל לו בעוד שנה, אצל מוטי זה לא היה ככה, אתם מבינים, למוטי לא היה יום מיוחד כזה כל שנה, היה לו יום כזה פעם ב4 שנים, שה29 בפברואר הגיע, לכן הוא הרגיש בן 6, אתם בטח חושבים מה הביג דיל ואני אישית די מסכים איתכם אבל למוטי זה הפריע.

 

אז מוטי חיפש פרצות בזמן, הוא חיפש את ה29 בפברואר, והוא מצא את הפרצה על מטוס,

הוא היה טס לקצה העולם, מחכה לבואו של ה1 במרץ ואז היה טס לקצהו השני של העולם

שם עדיין היה ה28 בפברואר, ושהוא היה באוויר בתוך מטוס זה או אחר הוא חגג את יום ההולדת שלו אחרי הכול בשבילו זה היה ה29 הנעלם.

 

ויש ששואלים למה אני מספר לכם את זה, אני חושב בגלל שאני אני עדיין מחפש את ה29 בפברואר שלי

נכתב על ידי , 7/2/2005 13:42   בקטגוריות ותחשבו על זה  
152 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)