לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

רק אני כאן לבדי


שוב אני נמצא בשדה הקרב

מוקף בבלגאן, דברים שבורים, רוחות רפאים מכל כיוון

אוחז אך בקושי בכלי נשקי, אשר השאיר את חותמו בכל פינה

מקשיב לשקט הנורא, מתוך הרעש העוטף אותי

יושב, עומד, שוכב

ולא מוצא מנוח

סודות

של אחרית הימים חונקים אותי

מוצאים אותי לטיול בעולם אחר

תמונות של מציאות קופצות לתוך פני

לא נותנות לי להתחמק ממה שעשיתי

צחוק מלא טירוף ממלא את האוויר

מי צוחק ?

רק אני כאן לבדי

נכתב על ידי , 12/2/2005 21:02   בקטגוריות חושך ודממה  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)