לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

הצד השלי


 מאז שפגשתי את מיטל החיים שלי השתנו

מאז שפגשתי אותה אני כל כך מאושר אבל בו זמנית כל כך עצוב

אתם בטח לא מבינים על מה אני מדבר אולי פשוט כדי שאני אספר לכם את הסיפור, או אולי אתם צריכים להבין קודם את הצד שלו(אתם צריכים ללחוץ פה על הקישור ולקרוא אם לא הבנתם- כי זה מין סיפור בהמשכים)

 

אחרי תקופה ארוכה שבה הייתי לבד, מאוכזב מכל הדייטים שהיו לי, בנות שנפלו לרגלי ודרשו סקס, זה לא שהן לא אהבו את האישיות שלי, פשוט הן אהבו יותר את הגוף שלי, אבל אני פשוט לא יכולתי לשכב עם אף אחת ככה סתם, עם הזמן הפסקתי עם הדייטים האלה, כבר לא היה לי כוח לדחות את כל הבחורות האלה ב2 בלילה אחרי שחרמנתי אותן במשך ערב שלם, אז כדי להרגיע את המצפון שלי פשוט הפסקתי לצאת לדייטים.

 

אז אחרי תקופה ארוכה שהייתי לבד, כבר כאבה לי מעט היד והחלטתי שאין ברירה ואני פשוט חייב לזיין, אני אמצא מישהי ובשביל המצפון שלי אני אגיד לה שזה רק סקס חד פעמי וככה היא תדע את ההשלכות אני אדע את ההשלכות ולפחות יהיה זיון.

 

אז יצאתי לפאבים לחפש זיון, אבל משום מה אף אחת לא עשתה לי את זה, הייתי צריך טיפוס אחר, אחת קצת יותר טהורה ולא זנותית כמו כל אלה, ואז פגשתי את מיטל, ברחוב ככה סתם.

ההיגיון הפשוט שלי אומר שלא פוגשים ככה סתם בחורות ברחוב ומתחילים איתן, אבל מי בכלל מקשיב להגיון, הייתי צריך לחשוב מהר, הייתי צריך להפעיל את קסמי החלוד עליה, מה לכל הרוחות אני צריך לעשות, כאילו יד משמים התערבה ולמיטל נשבר העקב והיא מעדה, הספקתי לתפוס אותה ממש ברגע האחרון , אני מניח שזה היה הרגע האחרון, שהיא הייתה בזרועותיי הרגשתי נפלא, ריח השמפו משערה הפנט אותי, "את מדהימה " פלטתי , והקסם שלי החל לעשות את שלו, היא הסמיקה ואמרה תודה, "מה תודה תתפשטי" אמרתי עם חיוך גדול, היא הסתכלה עלי המומה, "בדיחה מהצבא שדבקה בי אני מצטער" היא הסתכלה עלי בעיניים שואלות "דווקא מתאים לי להתפשט בשבילך, אם לך מתאים להתפשט בשבילי?" , עכשיו זה היה תורי להיות המום, "צוחקת " היא חייכה אלי חיוך גדול ומקסים ששבר את ליבי במקום,

"אולי אפשר להזמין אותך לקפה?" העזתי, "יש לי חבר" היא ענתה במבט מתנצל, "אלא מה" חשבתי לעצמי זה יותר מדי טוב בשביל להיות אמיתי, "אבל מה כבר קפה אחד יכול להזיק" היא הוסיפה וחייכה שוב, רק שתדעו קפה אחד מזיק הרבה.

 

אחרי ששתינו קפה במשך שעות, החלפנו מספרי טלפון, כמובן שלא התקשרתי אליה, אחרי הכול לבחורה יש חבר שהיא אמרה לי שהיא אוהבת אותו, אבל אמרתי בטח יש לה חברות נחמדות אולי היא תכיר לי אחת מהן, התירוץ העלוב הזה הספיק לי כדי להתקשר אליה, כמובן שבתוך תוכי ידעתי שאני רק רוצה לשמוע את קולה הנפלאה, היא ענתה לי כל כך מהר שהאפשרות לנתק עוד לא עלתה למוחי, "היי, התגעגעתי" היא ענתה בשמחה רבה, דבר שאעלה חיוך גדול על פני ובליבי (אח ליבי ליבי).

 

אחרי שדיברנו שעות על דה ועל אה, אחרי שנפגשנו במשך כמה שבועות,היא ידעה שאני חייב לזיין, אמרתי לה את זה עוד באחת השיחות הראשונות שלנו,

לא יכולתי יותר ופשוט נישקתי אותה, היא לא הראתה התנגדות ודווקא די התלהבה מהקטע, כמובן שאחרי כמה שניות מאוד ארוכות שהיינו מחוברים ככה אחד לשפתיים של השנייה, היא הרגישה קצת רגשות אשמה, ישר ניסתי להרגיע אותה התנצלתי, "אל תתנצל גם אני רציתי, רוצה" לקחתי אותה לדירה שלי, עשינו מה שעשינו, ומשם הכול החל להידרדר, שוב הייתי מאושר אבל בו זמנית עצוב.

 

נכתב על ידי , 14/2/2005 15:36   בקטגוריות מצוץ מהאצבע  
124 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)