לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

הצד שלי חלק ג


חלק א, חלק ב

מנקודת מבטה של מיטל  חלק א, חלק ב

הסיפור של רביט חלק א,חלק ב, חלק ג, חלק ד

 DANGELO , DANGER ANGEL , מלאך מסוכן, לפעמים אני שוכח למה קוראים לי ככה, אולי כי אני כזה, זה לא פעם ראשונה וגם לא פעם מאה שאני שובר למישהו את הלב, שאני מפריד זוג, שאני טועה.

יכול להיות שגם ללא ההתערבות שלי מיטל ורביט היו נפרדים, יכול להיות שאני הייתי רק תירוץ טוב, לא יודע, אבל בתור מלאך לשעבר, הצלחתי לשכנע את עצמי שהזוג הזה, מאוהב אהבת אמת, יכול להיות שגם פה טועה ואני ומיטל בכלל אמורים להיות ביחד ואני בעצם הורס את זה, יכול להיות שזה רק עוד סיפור בקורות חיים שלנו מי יודע, אבל אני כבר החלטתי, לי כבר הייתה תוכנית להפגיש בניהם.

 

אתם כבר יודעים שהצלחתי לשים את שניהם על אותה ספינה, רביט נעלם לחדרו בשנייה שהוא זיהה אותנו, מיטל הסתכלה עלי במבט מוזר שעד היום אני לא מבין, (לך תבין נשים), והלכה ממני, הייתי חייב למצוא את רביט ולפתור את הנושא, אבל קודם הייתי צריך משקה.

 

ליד הבר הבנתי שבשייט רווקים יש גם הרבה רווקות, ושאני שותה אני מלאך ממש נחמד ומקסים, אולי יותר מדי מקסים, לאט לאט הבנות התחילו להתאסף מסביבי, ניסיתי לשכוח מכל הסיפור ופשוט ליהנות, אבל ההצעות המגונות הרבות לא נתנו, כל מה שרציתי היה להכניס את מיטל למיטה וללמד אותה את הא-ב , אבל שאני חושב על מיטל רביט תמיד נמצא ברקע, מפריע.

ואז ראיתי את רביט, התוכנית להחזיר אותם אחת לשני חזרה לפעולה, ניגשתי אליו הצגתי את עצמי.

נעים מאוד דיאנג'לו, ניסיתי להגיד לו שהיא אוהבת אותו לא אותי, אבל הוא לא ממש הקשיב לי, אני יכול להבין, אחרי הכול אני הוא האחרון שהוא רוצה לראות כרגע אני הוא זה שהרס לו את החיים.

 

הרגשתי פתאום כצופה מהצד כאילו אני כבר לא בתוך הגוף שלי, הרגשתי שאני מאבד שליטה, כבר לא ידעתי מה אני רוצה? מה מיטל רוצה? מה רביט רוצה?איך  גורמים לכולם להיות מרוצים? לעזאזל, מה אני אמור לעשות?

 

 

 

נכתב על ידי , 16/2/2005 23:57   בקטגוריות מצוץ מהאצבע  
101 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)