לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

אני לא יפני


היה זה לילה חשוך במיוחד, עננים הסתירו את הירח, ערפל כיסה את הרחובות, ולא היו לקוחות בבר, זה די מובן מי ירצה לצאת בלילה שכזה, נתתי הוראות לצוות לסגור את המקום, והלכתי לסגור את הקופה, היה קל לסגור את הקופה כי חוץ מכמה לקוחות קבועים אחרי הצהרים אף אחד לא נכנס, הבזק האיר את השמיים, הדלת נפתחה, גבר ואישה הופיעו בפתח שהרעם זעזע את קירות החדר, אחת המלצריות שלי ניגשה אל האורחים והזמינה אותם להיכנס, אבל הם לא היו פה כדי לאכול.

 

סימנתי לשומר על הסכנה המתקרבת ובאה, בזמן ששלפתי את חרב הקאטאנה שלי, הגבר חייך חיוך זדוני ושלף את חרבו שלו, האישה מצידה שלפה תת מקלע והחלה לרסס, השומר שלי חטף ראשון, טוב מה כבר הייתי יכול לצפות משומר בשכר מינימום, בתנועה מהירה העפתי כסא לעבר הבחורה דבר שגרם לה להפסיק לירות, בו זמנית התקדמתי תוך כדי שאני מניף את החרב להנחת מכה מסיימת, הבחור מצידו לא נשאר חייב והתמקם מולי מוכן לעצור אותי.

 

צליל זכוכית שבורה הגיעה מגבם של האויבים שלי, הם הפנו מבט לאחור,אבל זה רק חרץ את גורלם, ניצלתי את אותו שבריר שנייה כדי לערוף את ראשו של הנער, ועוד לפני שחרבי הספיקה להתלכלך בטיפות מדמו של הילד, פגעתי בגופי בנערה, וגרמתי לה לפול אל לאחור, שם חיכה לה מותה בדמות בקבוק שבור שהחזיקה המלצרית האהובה עליה, לפחות באותו הרגע היא נהייתה אהובה עלי.


החלטתי לעצב את הבלוג לאט לאט

תודה לכל מי שנתן לי עצות


את השיר הבא כתבתי בהשראה של UNSPOKEN

והשיר שלה

 

fast

make them eat yours dust

You feel yours heart start beating

when understand the life meaning

 

Open your head, let yours thought flow

There is a place for you

You can do what u want, what you wish

But don’t forget us when you will be rich

 

נכתב על ידי , 23/2/2005 23:44   בקטגוריות סיפורים משותפים- אני לא יפני  
94 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)