לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2005

99


הגיע הזמן להיפרד

כן להיפרד!!!!

 

מפוסטים דו ספרתיים

זהו הפוסט ה99 שלי, הפוסט הדו ספרתי האחרון

אז לפני שאני מתחיל בפוסטים התלת ספרתיים

קצת סיכום תקופה

 

אני נמצא בישרא מה9 לספטמבר שזה אומר 6 חודשים ושבועיים

בהם כתבתי יותר מ99 פוסטים

(פליאה אצל חלק ממכם?)

אז כן הבלוג הזה

חוגג 99 פוסטים

אבל כתבתי עוד כמה  שירים/סיפורים

אצל אחדים ממכם בתגובות

 

ואצל אפרודיטה חלקם נהפכו לפוסטים מין השורה

מה שגרם לי בהמשך לכתוב רק פוסטים במיוחד בשבילה (תודה לך)

 

התוכן של הפוסטים שלי

היה מגוון (לפחות זה מה שאני חושב)

 

חלקם  עצובים

חלקם שמחים

חלקם מצמררים – תודה לליזה על הכפתור J

חלקם מרומזים

חלקם הומוריסטים

 

חלקם היו דמיוניים יותר

חלקם דמיוניים פחות

 

חלקם שירים

חלקם סיפורים

חלקם לא מוגדרים

 

את רובם כתבתי לבד

אבל חלק כתבתי במשותף עם אחרים(הצד שלי הוא הדוגמה הטובה מכולם (תודה לאמזונה ורביט)

 

אני רוצה להודות לכל מי שקורא אותי

קרא אותי

להודות למי שמגיב

למי שלא מגיב(14 קוראים אנונימיים אם שכחתי מישהו ממכם בספירה בבקשה להגיד לי- וכן אני מתחכםJ )

 

 

נכתב על ידי , 21/3/2005 23:41   בקטגוריות ליטוף אגו  
163 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)