לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

הגלגל החמישי


חידה קטנה

 

מי אמר למי?

 

אם תאכל אותי מי ששלח אותי יאכל אותך

:)

פרסים וכאלה לא בבית סיפרנו

(אבל אני מוכן לדון על זה עם העונה ה1 :)


תדמיינו לעצמכם גלגל, גלגל של מכונית, (לא משנה הסוג אבל אחד טוב)   עכשיו תדמיינו לעצמכם את אותו גלגל נשלף מתא המטען, זה לא סתם גלגל, זה הגלגל החלופי שלכם או במילים אחרות הגלגל ספר או רזרבי, אבל אני אישית מעדיף לקרוא לו הגלגל החמישי, שכן בשבילי הוא לא סתם גלגל בתא האחורי אלא שותף מלא במה שנקרא מערכת הגלגלים, עכשיו ששלפתם אותו ממקומו, אתם מבריגים אותו במקום אחד הגלגלים האחרים, זה שקצת פצוע זה שקצת עייף, והוא ימלא את תפקידו מצוין כבן זוג לאותו גלגל שנשאר לבד בחלק האחורי או הקדמי של הרכב, אתם מבינים כזה הוא הגלגל החמישי, ממתין מאחור עד לרגע שצריכים אותו, עוזר לזוגות הגלגלים להתגבר על מכשולים שנקרו להם בדרך, והוא נשאר שם שהזוגות מתחלפים להם בזוגות אחרים, תמיד תומך, תמיד מוכן לעזרה, ותמיד יודע מתי להעלם מעין שצריך להעלם.

 

אני יודע שאתם לא שוכחים ממנו, ושאתם מאוד מעריכים אותו, אחרי הכל אתם אף פעם לא עוזבים את הבית בלעדיו, אבל מפריע לי שלפעמים קצת מקבלים אותו כמובן מאליו, והוא לא ממש מראה שאכפת לו, אחרי הכל זה היעוד שלו, ואין לו ממש ברירה אלא להשלים אם זה.

 

לפעמים אני חולם שהוא מקבל הזדמנות שנייה, להתחיל הכל מהתחלה, כגלגל חדש בלי שריטה, בלי סימני שחיקה, גלגל מין השורה אחד שיש לו זוג מהצד השני של המכונה, אבל כמו מכל חלום, אני מתעורר בסוף רק כדי לגלות מחדש כמה הוא מיוחד,

ואיך הוא נשאר איתי כל כך הרבה זמן, ובא לעזרתי בזמנים קשים, ואיך היינו ביחד בלילה קריר, שקועים בבוץ אבל מאושרים.

 

נכתב על ידי , 3/4/2005 18:44   בקטגוריות ותחשבו על זה  
169 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)