לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

העיקר למשוך זמן


"העיקר למשוך זמן" , ארז הסתכל עלי במבט של לא משנה מה צריך לעשות, העיקר שאני אמשוך זמן, ושהמדינה דורשת, אין ברירה.

אתם מבינים שאתם במוסד, אתם עושים כל מה שצריך כדי שהמשימה תתבצע, אם זה אומר ללחוץ על ההדק, אז לוחצים על ההדק, להתפשט ולשכב עם האויב, מתפשטים ושוכבים עם האויב, לא בטוח שזה היה המצב שעמד מולי, אבל תמיד הייתה אפשרות שזה מה שאני אצטרך לעשות, להתפשט. אתם מבינים, הייתה תקלה, המודיעין לא היה מספיק טוב, ולבית יש סורגים חדשים על החלונות, ויותר קל להתפשט ולהסיח את דעת השומרים ולהיכנס פנימה בחשאי לקחת את המסמכים מאשר לבצע הסתערות כוללת על הבית.

 אז כמו שהבנתם המפקד שלי ארז שלח אותי לבצע פעולת הסחה לשומרים וכל האמצעים כשרים, וכאשר יש שני אמצעים בולטים שמדינה נתנה לך כדי שתפעילי אותם על המין השני, את עושה את זה בלי לחשוב הרבה פעמיים, החלפתי זריז לשמלה סקסית שתמיד נמצאת איתי בתיק למצבים כאלה, בדקתי שהכל נמצא איפה שהוא אמור להימצא, וסימנתי לארז שאני יוצאת לדרך, הבחור החדש סימן לי שהוא מגבה אותי עם הרובה צלפים שלו, הכל טיקטק בדיוק לפי הספר. וזה מה שהדאיג, חוץ מההפתעה של הסורגים, הכל היה טוב מדי, הייתה לי הרגשה שמשהו הולך להשתבש, וזה קצת הפחיד בייחוד לאור העובדה שאני כרגע היחידה שבקו האש, אני לא יודעת איך, אבל זה כאילו הבחור החדש ידע איך אני מרגישה, והתחיל לשיר מין שיר הזוי כזה, משהו על יש לי דם באף, בכל מקרה זה היה שיר כל כך הזוי, ששכחתי מכל הדאגות שלי וניסיתי להקשיב למילים, השיר פתאום הפסיק ובלי ששמתי לב הייתי מול הכניסה של הבניין, עשיתי את התנועה המיוחדת כדי שהעקב של הנעל התפרק, ופשוט נפלתי לרצפה מקללת את הנעל שכביכול נשברה ככה סתם פתאום, החזקתי את הרגל והתפתלתי מכאבים, כמובן שההצגה שלי עשתה את שלה, הרי לא סתם חלמתי להיות שחקנית שמגלים אותו בכוכב נולד 44, ומהדלת יצא בחור בעל חזות ערבית לבדוק מה אני עושה שם, וכמו כל אישה שמכבדת את עצמה, צעקתי עד לשמיים שכואב לי, הרעש גרר כמובן לתגובת שרשרת של אנשים או יותר נכון גברים, חרמנים, שרק רוצים לעזור לגברת במצוקה, לצאת מהבית.

ארז נתן את הפקודה והחבר'ה בסמטה החלו לפרק בזריזות וביעילות את הסורגים למרתף, שהם סיימו, שלושה חבר'ה נכנסו פנימה כאשר ארז מוביל, לפי המידע המסמכים היו בכספת במרתף, כעבור פחות מדקה הם כבר היו בחוץ וקיבלתי דיווח ישיר לאוזן, שאני יכולה להתחיל להתקפל (שזה אומר בהגה המקצועית המשימה נגמרה אפשר לחזור לבסיס), קמתי על הרגליים מורידה מעלי את הידיים המטונפות שלהם, אומרת להם להתרחק ממני שאני בסדר עכשיו, הלכתי עד לקצה הרחוב שהם מסתכלים עלי, מפשטים אותי במבטם, ושהגעתי לקצה הרחוב אחד מהם החל לרוץ לעברי, פניתי מהר מעבר לסיבוב, רכב המילוט חיכה לי שם,  הדלת נפתחה כלפיי והתכוונתי להיכנס פנימה, ואז ראיתי את אותו בחור, שולף מולי אקדח.

בווום, הירייה נורתה, הכדור שטס במהירות של 1000 מטר בשנייה, מצא את מטרתו, נותן לה להבין מה קרה ואחרי שנייה שנראתה כנצח, באה גם הנפילה הבלתי נמענת לרצפה, ולרשימת הגופות הצטרף עוד מחבל.

זוג ידיים מהמכונית תפסו אותי מוצאים אותי מהשוק, ומכניסות אותי למכונית ולוקחות ולא לוקחות אותי משם.

 

ההמשך

 

נכתב על ידי , 5/4/2005 00:34   בקטגוריות המוסד  
173 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)