לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

זה לא אתם זה אני


 

נראה לי ששכחתי את הסיבה שבגלל התחלתי לכתוב

האמת שלא

אני התחלתי לכתוב במטרה למצוא את עצמי בין המילים

אבל בשלב מסוים

זה לא הספיק

הייתי צריך לקבל תגובות

אז הגעתי לפה

 

והכתיבה שלי השתפרה פלאים

אני השתפרתי

אבל כבר כמה זמן שאני מרגיש

שאני לא משתפר

שאני כבר לא פה בשביל עצמי

ולמרות שזה נשמע אנוכי

אני פה בשביל עצמי

בשביל לגלות מי אני

וזה כבר לא קורה יותר

אני כבר לא פה רק בשביל עצמי

אני פה גם בשבילכם

כמו שאני מכיר את עצמי ידעתי שזה יקרה

ואני איהפך מראשון לשני (אחריכם)

אז כדי לא לאבד אותי

כנראה שאני צריך לאבד אתכם

:(

 

החלטתי להמשיך לכתוב פה בבלוג

אבל רק במטרה להתפתח

להקדיש יותר זמן לכתיבה

ופחות זמן לקריאה

 

אתם מבינים

כמו שאני רואה בלוג

זה לא רק מקום להביע את עצמך

זה גם לשמוע דעות של אחרים

זה לקרוא אחרים

ולהיות רגיש לצרכים שלהם

להתפתחות שלהם

שזה לפעמים דבר נפלא

כמו לראות תינוק שרק נולד

פוקח עיניים לעולם לראשונה

 

אז מעכשיו

אני אהיה יותר בקטע של כתיבה

ופחות בקטע של קריאה

אני מצטער...

נכתב על ידי , 10/4/2005 01:49  
128 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)