לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

סייקומן


 

"אז את שומעת?"

"מקשיבה, תספר לי מה מפריע לך?"

"הכל התחיל ......"

 

הגלגל חרק ונעצר

 

זה לא פעם ראשונה שאני שוכב על מיטת המטופלים, האמת שאני עושה את זה כל יום לפחות פעמים, יש לי 14 פסיכיאטרים ופסיכולוגים שונים, וגרמתי לפחות שלושה לעשות הסבה מקצועית, לא סתם מכנים אותי בחברה הפסיכיאטרית, "סייקו-מן".

Here I come to save the day

 Psycho man

Psycho man

 

הפעם ישבה מולי פסיכיאטרית צעירה וחושנית, וכמובן שהדבר הראשון שעלה בראשי הוא איך אני עושה איתה סקס פרוע (אני אולי פסיכי, אבל לא מטורף, או אה אהאה).

 

הגלגל החל לנוע שוב מגביר את מהירותו מרגע לרגע

 

אחרי שהמוח שלי נרגע והתיישב סוף סוף,תאמינו לי זה לא נעים שאתם שוכבים על הגב וכוסית על מסתכלת על המוח שלכם עומד- ולא עושה שום דבר בנידון, התחלתי לספר לה את הסיפור שלי, על איך מאז ומעולם חלמתי להתאשפז במוסד לחולי נפש, או לפחות חולי רוח.

על פסגת השאיפות שלי, וכן זה כולל סמים פסיכדליים קשים במיוחד (אבל רק דרך שאיפה), במרומי האברסט .

 

המהירות הגדולה גרמה לציר להישבר והמערכת החלה לקרוס

 

איך הכל קרה כמו שתכננתי ולא נשאר לי דבר חוץ משיגעון גדלות להיות המשוגע הגדול ביותר בהיסטוריה, וסירוב של כל בית חולים או מכלאת כלבים לאשפז אותי, בגלל שאני כבר מקרה אבוד או לחלופין לא כלב משוטט.

 

גלגל השיניים עזב את מקומו ויצא לאוויר העולם מסתובב כנגד כיוונו

 

אחרי שעתיים רצופות שכללו בדיוק 63 דקות ו20 שניות, סיימתי את ההקדמה או מה שאני מכנה הפרק הראשון או בלועזית פשוטה לעילגים

מה שבא בהתחלה.

 

הגלגל פגע באדמה זינק לאוויר ושוב פגע באדמה

 

"זמננו תם, אבל אני בהחלט רוצה להיפגש איתך שוב"

"יופייייי" קפצתי משמחה פגישה שנייה "ועוד עם כוסית על כמוך, תגידי יש לך אחות תאומה?"

היא לא התבלבלה, אחרי הכל שמי הולך לפני, המניאק תמיד חייב להיות ראשון, וענתה " שבוע הבאה אותה שעה" ובדחיפות קטנות, גדולות הוציאה אותי מהחדר.

 

ונעצר

 

כמובן שהגעתי שבוע אחרי זה, נקשתי על הדלת שלושה נקישות, שתיים למטה ואחת למעלה לפי הכללים הידועים של מועצת הטיפשים, ונכנסתי פנימה בלי לחכות לתשובה, אחרי הכל למה לחכות אחרי שנקשתי touch wood  שלושה פעמים ( והמבין יבין ויסביר כי לי אין מושג ).

 

עבר עוד יום ועוד לילה והגלגל במקום נחיתתו מונח

 

למרות שבא לי לספר לכם איך עשית אותה על השולחן שלה, בחלומות הכי פשוטים שלי, (ולא אתם לא רוצים לדעת מה קורה במטורפים), אני אספר לכם את מה שסיפרתי לה בשלוש השעות האקדמיות שהיו לרשותנו, פרק ב או בשפת העם אלו הם ימי חיינו היפים והאמיצים, רק מדובב לעברית של פרופסורים ללשון במכללת נתניה.

 

בחלומות שלו הוא דמיין את עצמו מסובב את מחוגי השעון של

London tower

 

אז זה מתחיל בזה שהגעת למסקנה שלהיות גיבור על, זה לא הכל בחיים, ולשגע אנשים כל יום, למרות שזה מאוד הרואי

 

Here I come to save the day

 Psycho man

Psycho man

 

  זה לא מספיק צריכים גם לשאוף הלאה ולכן החלטתי שאם אף מוסד למוגבלים במישור הנפשי רשמי לא מוכן לקבל אותי, אני אנסה אחד פחות רשמי, וכך הגעתי למוסד לביטוח לאומי, אחרי יום יומיים, שבוע שבועיים, שטיילתי המסדרונות המוסד אומר שלום להוא, אומר שלום להיא, מחתים כרטיס בכניסה מחתים כרטיס ביציאה, הבנתי שזה פשוט בית משוגעים ומי  בכלל רוצה להיות שם,ואז נפל לי פסנתר על הפיל, אני צריך מקום שהוא גם מוסד וגם מקום שאני יוכל לנצל את הכישרונות ההרואיים שלי

 

Here I come to save the day

 Psycho man

Psycho man

 

כמובן שבחוסר משאבים הוא מצא את מקומו בתוך מכונית צעצוע

 

 

טוב הבנתם, ככה בעצם הגעתי למקום שאני נמצא בו היום, ואני לא מתכוון לפסיכולוגית התורנית אני מתכוון ל....(אם אני אספר לכם אני אצטרך לחסל אתכם) או במילים אחרות "החברה" , כמובן שבתור פסיכי במשרה מלאה נדרשתי לא לשאוף וכמובן שלא לנשוף, אתם בטח שואלים את עצמכם "כל כך בקלות קיבלו אותך לעבודה?" אז התשובה היא כן, אחרי שעשיתי דוקטורט על עצמי משולב עם תואר בפיזיקה גרעינית (מה אתה תוכי, מה אתה תוכי) וקיבלתי פרס נובל על מפעל חיים, יותר קל למצוא מקום עבודה.

 

הכתמים הכתמתמים שעל פניו (חלודה) גרמו לסילוקו בבושת פנים על ידי אם הבית.

 

אני לא יודע אם אתם יושבים כרגע פעורי פה, או שאתם סתם מחזיקים את ראשכם הכואב מהניסיון להבין מה אני רוצה או אומר בכלל, ואתם שואלים את עצמך מה הפואנטה של הסיפור, ומה אותה פסיכולוגית צעירה וכוסית על אמרה לי, או שבכלל ויתרתם ואתם כבר לא קוראים שורות אלה(חן חן למתחרפן).

אז לטובת אלו שהגיע עד הלום אני אסכם

 

 

Here I come to save the day

 Psycho man

Psycho man

 

והמשך קורותיו לא ידועים עד עצם היום הזה 

 

 

  וזה לא הסוף

זאת רק ההתחלה


תוספת עריכה

:)

מי שלא הבין וחושב שזה סיפור קצת הזוי

אז רק שתדעו זה רק חלק מהסיפור ההזוי שחשבתי עליו

וזה המשך לסיפור שהתחלתי כאן

והסוף שלו   כאן

 

נכתב על ידי , 15/4/2005 15:28   בקטגוריות המוסד  
79 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)