לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

אנושקה - משמרות המוות פרק 2


הפרקים לא ממש קשורים

פרק 1

 

It a beautiful day

כן אנושקה היום יום יפה

To die

אנוש!!

But a batter day to live

J

 

את אנושקה פגשתי לפני שנים, כאשר הטילו עלי את המשימה של החיים מתים, כאלה שהגוף שלהם עוד איך שהוא חי, אבל הנשמה מתה, או גוססת לאיטה, אני קיבלתי את אלו שנמצאים בחיפה במוסד לחולי נפש, כאלה שהטראומה שלהם הייתה כל כך גדולה שהנפש שלהם ברחה מהגוף, הרוב ניצולי שואה, אחרים מתופת של מלחמה זאת או אחרת , ואני קיבלתי אותם, וכאשר אחד מהם עזב את החיים, הביפר שלי היה מצפצף, מודיע לי לבוא וללוות את אותו מת לארץ המתים.

 

זה נשמע אותו דבר כמו כל אדם אחר, אבל זה לא בדיוק ככה, אתם מבינים החיים מתים, מתקיימים בכמה רמות, הם יכולים לתפקד כמו כל אדם אחר, לאכול לנהוג לעבוד לדבר, אבל בפנים הנפש שלהם מתה, הרגשות שלהם באים מזיכרונות, ולא מהלב, לפעמים מת חיי חוזר לחיים, והלב שלו מגלה מחדש איך לחיות, לפעמים אותו מת חיי מת שנית ושלישית, ואני, אני שם כל פעם בא לראות אם זה סופי, ככה בעצם נוצר לי מערכת יחסים איתם, לפחות עם אלו שיותר שפויים, שעוד יכולים להבדיל בין אדם אחד  לאחר, אנושקה היא אחת מאותם חיים מתים, או לפחות הייתה, לפני 40 שנה פגשתי אותה לראשונה, ואיך שהוא החיוך שלי החזיר אותה לחיים, מאז היא מתה כ - חמש עשרה פעמים, ואז יום אחד שבאתי לאסוף את אחד החיים מתים האחרים במוסד, היא זיהתה אותי , אתם אולי לא מבינים את זה אבל רק אנשים מתים יכולים לראות אותי, היא פנתה אלי ושאלה "באת לקחת אותי?" , כמובן שהייתי בהלם, אמרתי לה שנייה והסתכלתי ביומן, "לא , שום אנושקה  היום" , "אולי בכל זאת? " אתם בטח מבינים את התדהמה שלי, מאותו יום אנחנו בקשר טוב, אנושקה עדיין במוסד אבל רק בגלל שאין לאן ללכת, היא מתקשרת יופי עם הסביבה ומדי פעם היא הולכת למוזיאון יד ושם לספר את סיפורה.

 

 

בתור מלאך מוות אתה לא אמור להתערב, אתה צריך להיות ניטראלי אתה לא יכול לקחת חיים של מי שאתה רוצה, ואתה גם לא יכול לתת חיים, ניטראלי,  מלאכים שומרים יכולים להציל חיים, לתת עוד זמן, שדים יכולים(ומבצעים) לקחת, לכל אחד יש את התפקיד שלו, זאת הבעיה עם המתים חיים, הם לא בדיוק חיים אבל הם גם לא בדיוק מתים, לכן בתור מלאך מוות יכולתי לשם שינוי לבחור מה לעשות, להרוג או לתת חיים, מי שחושב לרגע שזה קל להחליט , מת  חי, זה חי זאת מתה , כן לא, הבנתם את הרעיון, למה נתנו לי להחליט?

 

It beautiful day

To die?

כן אנוש

To die

J

נכתב על ידי , 11/5/2005 17:02   בקטגוריות משמרות המוות  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)