לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2005

מילואים - משמרות המוות העונש


חלקכם בטח כבר שכח, אבל בית דין שלמעלה העניש אותי, לקח לי את הכנפיים וגירש אותי מגן עדן, מלאך על פני האדמה ללא כנפיים אשר אמור איך שהוא לתקן את דרכיו, מה שאתם לא יודעים זה על העונש האחר שלי, פעם בשנה לבחור מישהו מהקרובים אלי וללוות אותו אל העולם הבא, לבחור ולקחת חיים של מישהו אהוב, ואני חייב לעשות את זה כי אם לא הם יבחרו בשבילי שניים, עונש נורא ולא ברור. אז כמו כל שנה גם השנה אני צריך לבחור מישהו, ניסיתי להתרחק מאנשים, כדי שלא יהיו אנשים קרובים, אבל אי אפשר לחיות בלי ליצור קשר, חייבים לתקשר עם אנשים, ותקשורת יוצרת קשר, וקשר מוביל לקרבה, וקרבה אלי זה מסוכן (מלאך מסוכן כבר אמרנו לא?), יש מבניכם שמחייכים בגיחוך "אתה מסוכן!? ,חח" .

 

קיבלתי צו מילואים, שבועיים של מלאך מוות, האמת שלא אכפת לי כל כך ללוות אנשים אל ארץ המתים, נכון שיש רגעים קשים במילואים אבל סה"כ זאת זכות, להיות זה שמלווה אותם לבדרכם האחרונה, העניין אותו נבחר, זה שכל מילואים אני צריך לבחור, אז הפעם האלו מלמעלה אמרו לי שאני צריך לבחור מישהו או מישהי מישרא  כן קראתם נכון מישהו מפה הולך למות.

 

אבל תסתכלו על הצד החיובי של העניין, זה יהיה אני שאלווה אותו בדרכו האחרונה, אני מבטיח שיהיה כיף (חיוך!?).

 

הייתי יכול לתת לכם להכנס לפאניקה או לסרט בסגנון "אז במי הוא יבחר?", "הוא לא יבחר בי נכון?!"

אבל ממש אין לי רצון להכניס אתכם לסרטים את הבחירה שלי כבר עשיתי, הגעתי אותה לבית דין שלמעלה והם אישרו שהאדם הזה מספיק קרוב אלי ומתאים והם התחילו בהכנות, ביקשתי מהם לעשות את זה בדרך מתוחכמת לא איזה מוות בתאונה, משהו עם אקשן, אז הם מצאו תוכנית, איך להרוג אותו בסטייל, הם שלחו את הממשלה אחריו, ונתנו לו להיות קצת גיבור, העניין הוא שה"תוכנית" הזאת עלתה בחייהם של כמה אנשים אחרים, אז התחלתי את המילואים שלי קצת קודם.

 

הפוסט הזה מוקדש לרד רביט איפה שהוא לא נמצא

נכתב על ידי , 28/5/2005 01:05   בקטגוריות משמרות המוות  
149 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)