לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

שלום לך


"שלום לך" , את אומרת בביטחון מלא, ואני ממשיך לנוע, בלי לומר מילה, מצביע אל נגן הפטפון, ואת עושה כאילו את מבינה, וזורמת איתי יחד לקצבי המנגינה, אני מחייך חיוך יודע, ובך זה איך שהוא נוגע, "אני אוהבת לרקוד" את מנסה לפתח שיחה, ואני עושה לך כן עם הראש ומסובב אותך על האצבע הקטנה, נכון שהתנועות שלי קצת מגושמות, אבל לך זה לא מפריע, המוסיקה נהיית פרועה יותר," יא יא" אני עושה עם השפתיים, קרוב אליך, מביט לתוך עינייך, ואת שלי. את נצמדת אלי כדי שלא אברח, "את כל כך יפה, יפה", את מעקמת את הפרצוף בחיוך מרוצה, "אני לא, אתה שיכור"  ידי עוטפות את גופך בתשוקה, להבה אצלי בתחתונים, ואת, את רוצה אותי בפנים, משפשפת את הישבן באכזריות , תנועות קצובות על רחבת הריקודים, ואני איתך, הקצב המשגע, "אני אוהבת את הלהקה הזאת", את מסתובבת הפגישה בין זוג שפתיך לשלי בלתי נמנעת, את מפתה אותי, זה טוב, זה רע, מבטים תומכים מהצדדים, גם מהגברים גם מהנשים, "קח אותה לשירותים", לוחשת חברה, "תעשה חיים, פרק לה ת'צורה", אומרת בפרגון, אומרת בקנאה, והמנגינה נמשכת, וידי יודעות לאן ללכת, עיני מונחות על החזה, ואת מרוצה מהתקדמות העניינים שולחת יד לאזור עדין, אני נאנח קלות, בתגובה למגע הכה נעים, ממשיך בריקוד המטורף, יד מתחת לחולצה, תופסת בתאווה, נשיקות , נשיכות, על הצוואר, זה רק התחיל אבל בשבילכם הסיפור נגמר.

נכתב על ידי , 15/2/2006 04:46  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)