לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

הצנזור נחטף


אולי זה מה שקרה בהמשך

אבל אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים

(יחסית אלי הקטע לא כתוב טוב)

 


"למה את כל כך יפה"

את לא עונה

רק אותי אליך מכניסה

נושקת ברכות

מחייכת לעצמך

על זה שאותי את מחלישה

בתנועות קצובות

את עלי רוכבת

ואני דוהר

משהו אצלי בפנים בוער

התרגשות עצומה

כבר מזמן לי ולך יש זקפה

 

עירומים על מיטה וחצי

שני גופים חמים

בלילה קר

ניצוצות מחשמלים

מעירים את החשיכה שמסביבנו

"למה את כל כך יפה"

 

שדייך הזקופים וראשך הנטוי לאחור

לא משאירים לי שום ברירה

אלה לנשק  אותך בתאווה

למצוץ פיטמה ועוד פיטמה

בתנועות סיבוביות למעוך

את השדיים

בזמן שלמטה עושה פעולה

של משאבת מים

"למה את כל כך יפה"

 

כבר לא יכול יותר

לוקח לך את השליטה

ומשכיב אותך על המיטה

רוכך בגאווה

ונכנס במלוא עוצמה

את גונחת בחולשה

לפחות בהתחלה

"את כל כך יפה"

 

אלוהים נכנס לחדר

בזמן שאני אליך חודר

את תופסת בעכוז

 "תגמור בפנים"

"זה כל כך נעים"

נכתב על ידי , 16/2/2006 19:23   בקטגוריות למצוץ את האצבע  
170 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)