לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

תמונה שלוש: ארמי


ארמי אחז בידו השמאלית איזה ילד קטן, ארמי ענק בן 16 שאפילו מבוגרים פחדו ממנו, ידו הימנית הייתה מאוגרפת, "ארמי תעזוב אותו עכשיו", אמרתי בטון תקיף, אחד התאומים ניגש אלי והסתכל עלי, "אתה לא זה ששולט פה בשכונה", התאומים כמעט תמיד היו בסביבתו של ארמי, משתמשים בו לצרכיהם מצד שני שומרים שלא יעשה יותר נזק מהדרוש, "לא אני זה אני", עניתי לו בתשובה ודחפתי אותו הצידה, המבט בעיניי וטון הדיבור שלי שיתק את התאומים שהסתכלו אחד על שני כשואלים "מה עושים", אבל זה היה ארמי שהחליט ללמד אותי לקח, הוא שיחרר את אחיזתו בילד, שברח בלי לחשוב פעמיים, וכיוון אלי את אגרופיו, ואני, אני לא יכולתי שלא לצחוק.

 

ארמי הוריד עלי מטר של אגרופים ובעיטות, לא היו בו רחמים, בכלל לא היה לו אכפת מי אני, מבחינתו הייתי עוד שק אגרוף, אבל מבחינתי הכל עבד לפי התוכנית, ארמי היה שלי.

 

אחד התאומים תפס את ארמי מאחור, "די ארמי זה מספיק הוא כבר לא צוחק, או כבר הבין שלא הוא שולט פה בענייניים", ארמי הפסיק לחבוט, אני הייתי שרוע על הרצפה, עין מנופחת, וכאבים במרכז הגוף, המח עוד עבד, והמוח הורה לשאר הגוף להמשיך בתוכנית, רגל קטנה, אך מהירה וקטלנית, נחתה באיבריו המוצנעים של ארמי, הוא התקפל קדימה בזמן שנעמדתי ונגחתי בו עם ראשי הכואב, המכה גרמה לו לנשוך את לשונו, וליפול על הרצפה, "אני, ורק אני שולט פה בשכונה, ובכלל". 

 

 

 

נכתב על ידי , 17/4/2006 20:08   בקטגוריות תמונות  
94 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)