לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

יש לי צורך עז להתפשט


יש לי צורך עז להתפשט.

 

חלקכם בטח מצחקקים לכם שם מעבר המסך. אחרים אומרים זה נורמלי. כולנו רוצים להתפשט.

אבל אצלי זה לא סתם להתפשט, אצלי זה...

 

יש לי צורך עז להתפשט בשירותים.

 

כל פעם שאני הולך להשתין ואני פותח את הרוכסן. אני מוריד את המכנס כמו אוטומט ואם זה לא נגמר ממש מהר. אז החולצה יורדת. זה בכלל לא נעים בשירותים ציבוריים.

 

אבל להשתין זה מהיר ולא כזה נורא. תתארו לעצמכם שאני צריך לעשות את מספר שתיים.

המכנס והתחתונים כבר מופשלים עוד לפני שהתחלתי. עד שאני מתיישב כבר אין נעליים.

אחרי חצי דקה בערך יורדת החולצה

ולא אין לי מתחת חזייה.

חכו שלושים שניות נוספות ולא נשאר דבר.

עירום.

 

יש לי צורך עז להתפשט בשירותים, ולא רק מבגדים.

נכתב על ידי , 14/9/2006 16:51   בקטגוריות אל תשאלו, ותחשבו על זה  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)