לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

בדירת שני חדרים


זה היה באמצע השבוע יום שלישי או יום רביעי אני לא ממש זוכר. כבר תקופה שאני גר בתל אביב, בדירת שני חדרים  עם לירן. לירן הייתה מלצרית בבית קפה שעבדתי בו בדיוק שבוע, לפני כשמונה חודשים. בכמה ימים הבודדים האלה שעבדו ביחד הספקתי לספר לה שאני חדש בעיר ושאני מחפש דירה. היא מצידה סיפרה לי שיש לה חדר אומנם קטן אבל פנוי, לשמונה החודשים הקרובים, אם אני רוצה, אצלה בדירה. בהתחלה היו לי חששות מהחדר הקטן... אבל המיקום, השכר דירה הנמוך והשותפה המקסימה גרמו לי להסכים. אבל כל זה היסטוריה. בינתיים גם אני וגם לירן עזבו את אותו הבית קפה כל אחד לדרכו שלו. היינו שותפים טובים. לא מפריעים זה לזו, לא עושים מסיבות [גם ככה המקום היה קטן]. ובזמן המעט שכן היינו ביחד היה נחמד, עד השבוע, עד לאותו היום. נראה לי יום שלישי. יצא ושנינו לא עבדנו בהערב.

 ישבנו שנינו במטבח. ולא היה ברירה אלא לעלות את הנושא אחרי הכל בסוף החודש צריך או לחדש חוזה או לפנות את הדירה. "לירן" פניתי אליה תוך כדי שאני מניח את החביתה לפניה. היא הסתכלה אלי "תודה" וחייכה את החיוך המקסים שלה. אותו חיוך ששבה המוני גברים בחודשים האחרונים. לא יכולתי להימנע מלחייך אליה בחזרה. היא בתגובה צחקקה "אני אוהבת שאתה מסמיק ככה". מה שגרם לי לאדים עוד יותר. ניסיתי להשתלט על עצמי לפני שעוד פעם נגיע לשיחות האלה שאני יוצא מהם מובך לחלוטין והיא יוצאת מחייכת. לא שזה רע אבל נושא השיחה להלילה צריך להיות אחר. "לירן אנחנו צריכים להחליט אם אנחנו מחדשים את החוזה או לא?. מבחינתי להמשיך אני די מרוצה מהסידור. אבל אם לך יש תוכניות אחרות אז..." לירן הסתכלה עלי במבט שובב "בהחלט יש לי תוכניות". הסתכלתי בחוסר הבנה. היא צחקקה את הצחקוק הזה הממיס הזה שלה. "הלילה תגלה".

נכתב על ידי , 16/9/2006 22:09   בקטגוריות למצוץ את האצבע  
69 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)