לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

אורך רוחב גובה


התעוררתי בחדר לבן. כל כך לבן שלא ראיתי את הקירות שלו.

הייתי בתוך מיטה לבנה עם חלקי מתכת כסופים.

ולידי היה מוניטור.

המוניטור היה מחובר אלי. חוטים שהובילו ממנו אלי הסתיימו בצורת עיגולים, עיגולים אשר היו דבוקים לבית החזה שלי.

 

היה קו שצפצף במוניטור.

קו ישר.

לא סתם קו.

מר קו.

 

חזרתי למציאות כמו שאני מכיר אותה. מר קו היה שם. הוא לבש פרצוף מופתע ושואל. הוא הפך את עצמו למיטה ומוניטור וקו, בתוך המוניטור. לא היה צפצוף. מר קו מאז ומתמיד דיבר אלי בתמונות ואותיות. "גם אתה ראית את זה?!!!" הוא שאל אותי באותיות ענקיות ומדאיגות. "כן" עניתי באופן אוטומטי.

 

מר קו התהלך במשך שעות מצד לצד. מדי פעם הוא היה נעצר ומסתכל עלי ואז ממשיך ללכת. "מה קרה?" ניסיתי לשאול אותו. אחרי יותר מיום הוא נעצר ואמר לי "תמיד ידעתי שאתה לא כמו כולם. יצור אשר כלוא בגוף התלת מימדי הזה שלך. ידעתי שאתה יותר כמוני".

נכתב על ידי , 17/9/2006 23:23   בקטגוריות מר קו עושה קסמים  
70 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)