לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

בלילה


החלטתי לכתוב המשך

למרות שלא ממש צריך לקרוא

את ההתחלה

 


 

היא התיישבה בקצה מיטתי

 עם גבה החשוף אלי  

ובכתה  

התרוממתי אליה

וחיבקתי אותה מאחור  

"לירן ?"

שאלתי ברכות

מנסה להתעלם מזה שהיא יושבת

ורק תחתון סקסי מכסה לא מכסה

 את חלקה התחתון            

 

היא הגיבה לזרועותיי

כמו לאוויר לנשימה

היא הפסיקה לבכות

והסתובבה אלי

מחבקת אותי חזק חזק

עוטפת אותי בכל כולה

 

הרגשתי איך היא מתרוממת

כדי להיות קרובה יותר אלי

איך דדיה נוגעות בסנטרי

איך ריחה נוגע באפי

איך אזור חלציה מתיישב על איזור חלציי.

 

עצמתי את עיניי

מפחד לראות אותה

כמו שהיא

אם רק יכולתי לעצום את אוזני ואת אפי

אם רק יכולתי לעצום את תחושות גופה נוגע בגופי

אם רק יכולתי לעצור את הפחד הזה של המגע

 

אבל היא הייתה צריכה אותי

"פקח עיניים"

לירן לחשה לי

"אל תפחד, טיפשון" אמרה בחיוך

 

פקחתי את עיניי

עולם ומלואו נגלה לי

בתוך עיניה שהיו בדיוק מולי

 

לירן חייכה אלי חיוך מבויש

ונתנה לדמעה אחרונה לנזול

 

"אני אוהבת אותך, כל כך"

 

אמרה בטבעיות ונשקה לי  

 

 

 

נכתב על ידי , 27/9/2006 22:10   בקטגוריות מצוץ מהאצבע  
117 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)