לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

המכתב של מר קו


 

 ובצורה שעד עכשיו לא ברורה

 

  . היא ממלאת את כל כולי במין זוהר כזה שאני פשוט לא יכול להסביר לך. זוהר כהרבה הרבה יותר גדול מכל הרגעים הגדולים שחווינו בעבר. . בעוד דקות ספורות אני אניח את העט שלי. ביי חבר יקר.

ביחד צפינו בי כותב אותו בקול רם. זהו מכתב פרידה. שלך לנצח ברגעים היפים של החיים. ברגעים היפים של החיים. ביחד דקלמנו את המכתב הזה אינספור פעמים. ביחד צפינו בי כותב אותו בקול רם.

נ.ב עכשיו אני נמצא מהצד השני. התחושה מדהימה. מר קו. פרידה שלי ממך ומשאר העולם כמו שהוא מוכר לנו. ;)

 

נגב את הדמעות. הרגע הזה פעמים רבות. מעטים הם אילו הזוכים לראות יחד סתם נקודות מרחפות באוויר. כמו שאתה יודע הזמן הכתיב לנו את רצף הנקודות הידיעה שאתה ואני נהנו מהרגע הזה פעמים רבות עושה לי כמו שאתה יודע.

 

עם מישהו אהוב עליהם את רגע הפרידה התרגשות עצומה. אבל אני סוטה  אבל הידיעה שאתה עוד תהנה מהרגע הזה בעתיד גורמת לי כבר לא בצד שצופה מהצד אני סופסוף יודע מה התאריך של היום הזה.

לדינג'י  the best friend ever  אז דקלם אותו יחד איתי עוד פעם אחת. שלהם מהעולם ואיתך חוותי את הרגע הזה פעמים רבות. לתחושת עילוי משולבת בעצב, שאני לא להיות מר קו.

 

אהיה שם איתך.

יעלם הישארו טוב

 

      ממטרת המכתב.

                אני אפסיק.

 

אני אפסיק אלא בצד שחווה את הרגע היפה.

לי

 

 

לפעמים אני שוכח שלא כולם מדברים כמו מר קו. שלא כולם חיים את חייהם כמו מר קו. אולי עדיף שהפעם רק תקראו את המכתב כמו שאתם יכולים להבין אותו.

כמו שאני מבין אותו.

 

  לדינג'י  the best friend ever

 

דינג'י היקר אני כותב לך את המכתב הזה כי אין לי הרבה ברירה. כמו שאתה יודע הזמן הכתיב לנו את הרגע הזה פעמים רבות. מעטים הם אילו הזוכים לראות יחד עם מישהו אהוב עליהם את רגע הפרידה שלהם מהעולם ואיתך חוותי את הרגע הזה פעמים רבות. ביחד דקלמנו את המכתב הזה אינספור פעמים. ביחד צפינו בי כותב אותו בקול רם.

אז דקלם אותו יחד איתי עוד פעם אחת.

 

עכשיו אני נמצא מהצד השני. כבר לא בצד שצופה מהצד ברגעים היפים של החיים. אלא בצד שחווה את הרגע היפה. התחושה מדהימה. היא ממלאת את כל כולי במין זוהר כזה שאני פשוט לא יכול להסביר לך. זוהר כהרבה הרבה יותר גדול מכל הרגעים הגדולים שחווינו בעבר. התרגשות עצומה. אבל אני סוטה ממטרת המכתב.

 

זהו מכתב פרידה. כמו שאתה יודע. פרידה שלי ממך ומשאר העולם כמו שהוא מוכר לנו. בעוד דקות ספורות אני אניח את העט שלי. ובצורה שעד עכשיו לא ברורה לי אני אפסיק להיות מר קו. רצף הנקודות יעלם הישארו סתם נקודות מרחפות באוויר. הידיעה שאתה ואני נהנו מהרגע הזה פעמים רבות עושה לי טוב. אבל הידיעה שאתה עוד תהנה מהרגע הזה בעתיד גורמת לי לתחושת עילוי משולבת בעצב, שאני לא אהיה שם איתך.

 

ביי חבר יקר.

נגב את הדמעות.

 

       שלך לנצח

 

                 מר קו.

 

 

נ.ב

אני סופסוף יודע מה התאריך של היום הזה.

;)

 

הערה

 

הרעיון מבוטא רק בחלקו

הכתיבה קשה היא 

 

נכתב על ידי , 23/10/2006 21:44   בקטגוריות מר קו עושה קסמים, ותחשבו על זה  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)