לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

אשה בשחור המשך ארוטי


ועצרתי את כל מיליוני המחשבות שהתרוצצו בראשי אלה שהיו בעד ואלה שהיו נגד וגם אלה שפשוט היו.

נתתי לגוף שלי את השליטה המלאה ברגע. נתתי לו ליהנות כפי שהוא לא נהנה מעולם. לשוני החלה מרטיבה אותה כמו שלשוני תמיד ידעה אבל אחרת קצת יותר פשוטו כמשמעותו. אצבעותיי נעו באגרסיביות מתונה. בהתחלה מלטפות את גופה לאורכה ולרוחבה. משחקות בתופסת עם פטמותיה. לא יכולתי יותר והתחלתי למצוץ את עורה המתוק לבקש מפטמותיה חלב [חסכים מילדות;] אוזני הקשיבו לאנחותיה העדינות שכמו ביקשו ממני להגביר את העוצמה. אצבעותיי נכנסו לפעולה משולשת. חודרות בין שפתיה העליונות. נותנות לפיה להרטיבם כמעה. חודרות בין שפתיה התחתונות נותנות … להרטיבם.

גופינו כמו היה אחד. זיעה ניסתה לקרר את מזגי החם אליה. רכנתי מעליה. מביט לתוך עיניי לחצי השנייה. וחודר פנימה לעולמה הפרטי שעכשיו הוא שלי ושלה וביחד שלנו. ושוב אני בחוץ ושוב אני בפנים. מנגן עליה או שזו היא שמנגנת עלי כמו הייתי חצוצרה אשר הייתה צריכה קצת אוויר לנשימה.

סיימתי במפץ גדול. הרגשתי כאילו עולם חדש נוצר בנו בזמן ששכבנו מחובקים ללא מילה. ללא צורך במילים. אהבה טהורה מילאה את אוויר החדר ואיתה שינה עמוקה.  

נכתב על ידי , 16/12/2006 18:38   בקטגוריות למצוץ את האצבע, מצוץ מהאצבע  
81 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)