לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

רציתי שתדעי


רציתי להגיד לך שאני תמיד אהיה פה בשבילך
למרות שאני לא יכול להיות פה אפילו בשבילי
רציתי להגיד לך

 להפסיק להיות עקשנית כל כך
תקשיבי כבר לעצות של אחרים
לעצות של עצמך
אבל אם אני לא מקשיב למה שאת תקשיב

רציתי לחבק אותך ולהגיד לך שיהיה בסדר
אבל אולי את צריכה לחבק אותי ולהגיד לי שיהיה בסדר

אולי גם אני נופל מול העיניים
אולי
אולי לא

אולי כן יהיה בסדר
אולי את תקבלי את החיבוק שלי
אולי את יותר חזקה ממה שאת חושבת
אולי את לא כל כך עקשנית
אולי את מקשיבה לי לאחרים ובעיקר לעצמך

מה שבטוח זה שאת מיוחדת
מיוחדת לי

לאחרים
את רגישה

כואב לך לראות אחרים סובלים
כואב לך בבטן
כואב לי בחזה

אין לי תשובה איך להעביר את הכאב
רק לך יש תשובה לזה
ואנשים נופלים
וקמים ונופלים וקמים
כאלה החיים
כזה הוא המוות

כזה הוא אני
כזאת היא את

נכתב על ידי , 30/3/2007 21:41   בקטגוריות ותחשבו על זה, פשוט לשיר  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)