לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פרולוג


 

אני מנסה לכתוב איזה סיפור פנטזיה כזה

מקווה שיצליח לי

 

אין לי עוד שם לסיפור.

מקווה שתהנו.

 

אני אשמח אם תכתבו

לאיזה כיוון הייתם רוצים שזה יוביל

או לאן אתם חושבים שזה יוביל.

 


 

פרולוג

 

רעש נוראי העיר את טלירה.. החושים שלה זעקו "זהירות". קירות הבית אמרו "סערת בירלוף".  היא חייכה לעצמה. היא ידעה, שהסכנה היא לא משהו שמעבר לכוחותיה.  רק בירלוף משתולל. יצור ענקי עם שמונה ידיים ורמת משכל של ילד בן... בן 3 מאקרמיה, אבל זה קצת מטעה כי הילדים של אקרמיה מאוד חכמים. הבית רעד מהמכות , אבל היא ידעה שהוא יחזיק מעמד אחרי הכול קסם מגן. הקירות שינו את מילותיהם. "עשרים סערות בירלוף". קמט של דאגה הופיע במצחה של טלירה. זה לא שהיא יכלה להתמודד עם עשרים בירלופים, אין להם סיכוי נגדה. אלא העובדה שהם היו עשרים, לוחמים של שבט שלם.

 

היא יצאה החוצה. הבירלופים זיהו אותה והפסיקו. הם הביטו לאחור מחכים לפקודות. טלירה יכלה לראות שזה לא רק הלוחמים של השבט אלא כל השבט כולו היה על מפתן בייתה. אחד מהם פנה אלי, אחד זקן, ראש השבט. "בנו לבקש את עזרתך".

 

נכתב על ידי , 30/9/2007 17:45  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)