לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

יש הרבה דגים בים


אומרים לי אל תדאג


כל אחד נולד דייג


ניסיתי עם חכה וגם רשת


לא עזר עם פיתיון


לא מקרוב בעזרת קלשון


כל ניסיונותיי הם כישלון


ניסיתי בצורה מלוכלכת


פוצצתי דינמיט


 


שום דג לא היה בחכה


וברשת רק חורים


הפיתיון נאכל ללא תועלת


הקלשון כהה מרוב הניסיונות


הדינמיט עשה רק הרס וחורבן


 


אומרים יש הרבה  דגים בים


רוצה לתפוס רק אחד


אפילו קטן שיהיה שלי ודי


אבל אני לא דייג

אולי לא אמצא אף פעם את שלי הדג
נכתב על ידי , 11/9/2004 16:24   בקטגוריות שיר אהבה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)