לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

מייבלוג


את הפוסט הזה אני מקדיש למייבלוג


יש פה מספר קטעים שכתבתי בזמן שחיכיתי שיחזור


והגיע הזמן שהם יראו אור







הקטע הראשון נשלח במייל למייבלוג


כותרת:ליבי ליבי 


 


מייבלוג יקרים


 


בום, הרגשתי את אבנים פוגעים


הייתי קרוב אבל באותו הזמן מספיק רחוק


יצאתי מזה נקי ,לפחות מהבחינה הפיזית, מאותו הרגע נפקחו לי העיניים


זה לא היה הפצמ"ר הראשון שנפל בסביבתי אבל זה היה הראשון שהיה ממש קרוב


רגע בודד, שנייה,מאית השנייה, אלפית השנייה, יכול לשנות חיים שלמים של בן אדם


מאותו הרגע החלטתי להשתנות, לחיות , ולגרום לאנשים לחיות


רציתי שאחרים יבינו מה שאני הבנתי אבל איך גורמים לאחרים לעבור רגע שכזה


 


רגע כזה היה לי שנכנסתי למייבלוג רגע שנמשך כמעט שלושה שבועות


רגע טוב, רגע שאומר לי עוד, אבל עכשיו אני יושב מול המחשב


רוצה לכתוב רוצה לחשוף רוצה לקרוא רוצה  רוצה


רוצה שהם ימשיכו להבין


אבל כל זה נגמר עכשיו


 


אולי הפעם הפצמ"ר פגע אולי הפעם כן נפגעתי


אני מסתכל סביב ולא רק אני שוכב בלי יכולת להגיב


יש עוד הרבה פצועים, חלקם פצועים קל וחלקם קשה


חלקם יעברו את זה וימשיכו הלאה


אבל ישנם גם כאלה שכבר לא יהיו אותו דבר


בשבילם זהו סוף אכזר


אני לא רוצה לקבור אתר


 


אז אם אפשר איך שהוא אותו לרפאות


אני מבקש דוקטור תחזיר אותו אלינו


אם הרבה דמעות ודאגה


אני לכם אומר תודה


על הזמן שלי היה


כולי  מלא תקווה 


  


 


 אני מקווה שהמכתב הזה מראה לכם עד כמה מייבלוג חשוב לי


ואולי הוא יעודד אתכם להלחם עבורו כי אני יודע שהוא חשוב גם לכם


 


                              שלכם DANGELO


  



   


שמים בהירים?


 


שמים בהירים


את מה אתם מאירים


בפנים אצלי שוכנת אפלה


השמש פה כבתה


 


איך לי זה קרה


מצאתי אהבה


אז למה היא ממני ככה הלכה


רוצה תשובה


 


מכשפה על המוקד


איך אצלי בלב דופק


הרי היא לא על באמת אשמה


זו בסה"כ אי הבנה


 


 


אז תחזירו לי את הבמה


ואיתה את ההרגשה המופלאה


תוציאו אותי מתוך השוק


ותחזירו לי את מייבלוג                                                        


 




 

אני ממש לא יודע מה לעשות? אני בסה"כ שלושה שבועות בMYBLOG וזה נראה לי כמו נצח כל פעם שאני ניגש למחשב אני בודק אולי האתר חזר, אולי(סמיילי משתוקק וסמיילי מאוכזב) חשבתי ללכת לאתר אחר (קצת קשה אז מוותרים) אבל אני פשוט לא יכול אני מתגעגע לכל האנשים לכל היצירות,שירים סיפורים אני ניגש אל המחברת אבל כבר לי יכול לכתוב רציתי להגיד שאני לא מכור אבל אני כן אני צריך עזרה אולי יש לך בשבילי איזה מנה(הומור, תמיד חייב להיות הומור) רציתי לשלוח מייל לMYBLOG אבל..... רציתי להציע עזרה אבל אני לא יודע בדיוק איך אוכל לעזור אני רק מקווה שפעם הבאה שאני אבדוק הכל יחזור בכל מקרה חיפשתי בנרות ומצאתי את הפורום(פעם ראשונה) זה נותן בי איזה תחושה טובה אז בהצלחה לכולנו

 

נכתב על ידי , 20/9/2004 15:30  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)