לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

לפעמים האגו צריך ליטוף


ראיתי שיש ברבה פוסטים שפשוט עונים על השאלון השבועי


(מי כותב אותו לכל הרוחות ומהי מטרתו)


בכל מקרה החלטתי לכתוב שאלון שבועי משל עצמי


ואני אפילו אספר לכם את מטרתו


שהיא מאוד פשוטה : לקבל חיזוקים לאגו שלי


לא לדאוג הוא לא יהיה ארוך ואתם לא חייבים לכתוב פוסט תשובה (מספיק תגובה)


 


שאלה ראשונה- למה אתם קוראים אצלי בבלוג ואילו סוג של פוסטים(שלי) אתם יותר אוהבים(אם בכלל)?


 


שאלה שנייה- מה אתם אומרים על הBMW שיש לי בחנייה ומה אתם אומרים על תמונת התינוק שלי(פינה ימנית למעלה ליד השם)?


 


שאלה שלישית- איך אתם כותבים את הפוסטים שלכם ?ישר למחשב/למחברת/כותבים במחשב באיזה WORD או משהו ואחרי זה COPY PASTE  ?


 


שאלה אחרונה- האם מעניין אתכם מינו וגילו של כותב זה או אחר  שאתם ניגשים לבלוג שלו?


 


 


השאלון מיועד לכל הגילים ולכל המינים


כמו כן אם אין לכם תגובה לפרסום


בבקשה לפרסם תגובה שקטה


דוגמא בתגובות



נכתב על ידי , 21/9/2004 15:36   בקטגוריות פינה באמצע  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)