לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

זהירות מלאך מסוכן


 

זה היה לפני זמן לא רב

שקיבלתי זימון לוועדה לקביעת שם

אצל מלאכים שם זה לא משהו פשוט

זה אומר שהגיע זמן הבגרות

וגם השם אומר איזה מין מלאך אתה

ואיזה משימה אתה הולך לבצע

 

לתביעה אמרו דברים מזעזעים

איך שברתי מאה ועשרים

לבבות של אנשים

וזה רק בשנה האחרונה

 

למזלי הייתה לי הגנה(הפיה הטובה)

והיא אמרה הכול מאהבה

הוא רק גרם להם לחייך עוד פעם

הוא היה שם שאף אחד אחר לא היה

 

אז למה הוא עזב

הרי להם זה כאב

 

הוא לא התכוון בלב לנגוע

רק להרחיק את הרוע

 

בוועדה הגיעו להחלטה

שאני הולך לגיהינום על פני האדמה

ושהם לוקחים את הכנפיים

ושאשתפר אחזור אל השמים

 

הם אמרו שאני מלאך מסוכן

ומעכשיו זהו שמי

DANGER ANGELO

שכולם ידעו להיזהר

 

כמובן שהזלתי דמעה

ונפרדתי מעץ הדעת והפרי האסור

בבוקר הייתי לי השראה

ואם פרצוף שמח יצאתי למשימה

 

המשך

 

נכתב על ידי , 23/9/2004 21:15   בקטגוריות dangelo  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)