לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

פתיחה רשמית - יודע אבל לא ממש מבין


                                                                                                                

התעוררתי היום בבהלה

לבלוג שלי אין שום פתיחה

אז בבקשה

 

לפני מספר ימים

הבנתי שאני חייב לשבור את מחסום הכתיבה שלי

ניסיתי להבין למה אני לא יכול לכתוב

הבנתי שזה בגלל שאני כותב למגירה

והיא לא ממש עונה

אז נתתי לידידה שלי לקרוא כמה מהדברים שלי

אבל זה לא היה מה שהייתי צריך

כבר נתתי לאנשים שמכירים אותי ואוהבים אותי לקרוא

והם תמיד אמרו לי שזה יפה ואני מוכשר

אבל איפה שהוא אצלי בראש חשבתי שהם אומרים את זה רק כדי לגרום לי להרגיש טוב

ואז הגעתי למייבלוג ואחר כך הנה

ואחרי שפרסמתי מספר דבר ישנים

סופסוף חזרה אליה המוזה

אז לפני שאני הולך לכתוב משהו חדש

הנה משהו ישן


 

לפעמים אתה כותב יצירה

ומשהו מפריע לך

מונע ממך להפוך אותה למושלמת

כאילו נגמרו לך המילים

אבל אתה צריך לפחות עוד מילה אחת

 

לפעמים אתה קורא יצירה

ומשהו מפריע לך

מונע ממך את ההנאה של היצירה המושלמת

כאילו הסופר שכח לכתוב איזה שהיא מילה

אבל אתה לא יודע מהי

 

ולפעמים אתה יודע

       את מה שאתה לא רוצה לדעת

אתה יודע מה חסר

      אבל לא רוצה שיקראו אותו

ואתה יודע למה

      אבל לא על באמת מבין

 

נכתב על ידי , 26/9/2004 18:15   בקטגוריות פשוט לשיר  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)