לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

אני שובת


אני והמחשב שלי במלחמה

זה בזה

כבר למעלה משבועיים

בהתחלה הוא המציא סיבה

יותר מדי תוכנות ריגול

אני לא עובד ככה

אז עשיתי בדיקה

היו כמה (נו טוב היו הרבה)

ונפטרתי מהם

אחרי זה

הוא התחיל לגמגם

פעם כן פעם לא

שאלתי אותו

מחשב מחשב למה אתה שובת

הוא לא ענה

אחרי מחקרים

ולילות ללא שינה (ישנתי ביום)

גיליתי שהכרטיס רשת דפוק

מפה לשם

שמת לו אחד חדש ישן(העיקר שהוא לא דפוק)

המחשב היה שמח בהתחלה

אבל כל דבר קטן הקפיץ לו את הפיוז

(הוא מרוקאי ומתחמם בקלות)

לבסוף הגענו לפשרה

המאוורר עליו ולי חם נורא

למרות כל זאת לפעמים הוא עייף

ואותי הוא שולח לעזאזל

 (וממש לא עוזר שאין מייל(וואלה))

נכתב על ידי , 29/9/2004 00:59   בקטגוריות שונות  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)