לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

למה אני תמיד מחייך


למי שכבר שכח ולמי שעוד לא יודע

למה אני תמיד מחייך

 

הכול התחיל מזמן, שהייתי ילד ממש קטן, אלי לביקור קפצה, פיה טובה

היא אמרה לי "ילד טוב אתה, אני מעניקה לך את זאת המשאלה"

ומה כבר יכול ילד קטן לבקש? שאלתי

כל מה שעולה על דעתך, מה שנפשך בו חפצה ענתה לי הפיה

אפשר להעניק את המשאלה שלי למישהי מיוחדת,מישהי שעושה טוב לאחרים כל השנה

בלי לבקש שום תמורה בחזרה

הפיה חשבה ולבסוף אמרה "כן"

אז אם ניסתם לנחש מי זאת המיוחדת, בבקשה

אמרתי לפיה "אני רוצה להעניק את שלי המשאלה לך פיה טובה"

על שפתיה היא העלתה חיוך והביעה משאלה

המשאלה שלי שחיוך תמיד יהיה על שפתיך

חיוך מתוק ומיוחד כמו זה שהענקת לי היום

ואני כמו ילד טוב אמרתי תודה רבה פיה טובה

ומאז ועד היום יש לי חיוך על הפנים

 

נכתב על ידי , 29/9/2004 21:50   בקטגוריות תחייכו מצלמה  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)