לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

אהובתי?


 

חושב עליך אהובתי?

מנסה לראותך בתוך ראשי

לאהוב אותך עם כל הלב

ולא כל כך מצליח

אז אם את רוצה אותי

רק תגידי לי  בעדינות עם נשיקה

ומספר מילים של אהבה

ולך אתן תשומת לב בחזרה

בצורת שירה

 

תחזיקי אותי חזק חזק

ואל תתני לי לברוח

תשמרי עלי בזמן שאני פורח

ולא לתת לי למהר כי בסוף על עצמי אני אוותר


 

מנסה לפתוח את העיניים,

אבל לא מבין מה אני רואה,

מה הצד השני רוצה,

היא לא אומרת לא, היא לא אומרת כן

אני ללא מילים מתהפך מכאבים,

שמחשבות יוצרות

בראש שלי בראש שלה

היא לא אומרת כן היא לא אומרת לא

נכתב על ידי , 7/10/2004 22:35   בקטגוריות שיר אהבה  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)