לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

סתם כזה,לא כדי לקרוא


כל כך בא לי לכתוב

אבל שום דבר לא עובר למקלדת.

דווקא שאני לא מול המסך יש סיפורים בראש

אבל שאני מתקרב לנייר או מחשב זה נגמר.

 

המלצה אישית שלי היא שתפסיקו לקרוא עכשיו כי אני הולך קצת לזרוק מילים בתקווה שביחד יהיה להם ...

כיף ביחד?!

 

אולי הגיע הזמן לפרטים חושפנים מחיי

...

יותר חשוף מזה קצת קשה להיות

תודו שאתם מופתעים.

 

לעיר יש יתרונות

ויש חסרונות

אחד החסרונות שממש מפריע לי

זה שאני לא יכול ללכת בתחתונים לזרוק את הזבל

כלומר פיזית אני יכול. אבל אני לא רוצה שהשכנה הזקנה שלי תקבל שבץ.

 

אם כבר בחושפנות היינו

ובתחתונים

אז הגעתי למסקנה שתחתונים סקסיות ממש מחרמנות

[ממש הישג אה]

אני מתכוון לתחתונים סקסיות שבן אדם לובש לעצמו

וזה גורם לו להרגיש יותר סקסי

ואז הוא חושב כל היום רק על סקס

[או שזה בגלל שאני גבר וגם ככה אנחנו אמורים לחשוב על סקס כל היום -סטיגמה]

בקיצור

 הייתם צריכים להפסיק לקרוא שאמרתי לכם

;)  

 

אני לא כזה

נכתב על ידי , 27/5/2008 23:05   בקטגוריות אל תשאלו  
77 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)