לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

נקודה נקודה פסיק


כבר כמה פוסטים שאני שולף מהמגירה


אני לא מצליח לכתוב


יש שיגידו אז תנוח קצת


אל תכתוב מספר ימים


אבל זה בגלל שהם לא מבינים אותי


אצלי הכתיבה היא המנוחה


שיש לי בלגאן בראש אני מסדר אותו על הנייר


 


אז שלפתי כמה שירים/סיפורים מהמגירה


שדיברו אלי באותו הרגע


וגם היום אני שולף משהו מהמגירה


אבל לשם שינוי


אולי לא מדבר על מה שאני מרגיש כרגע


(וזה אולי חבל)


זה עוד שיר אהבה


לא ערוך


לא מצונזר


 




 


לא יכול לישון בלילה, בזכותך


כואב לי בחזה, הלב?


אז מה את מרגישה?


האם נתת לי רמז או שזוהי סתם אי הבנה


 


רוצה לתת לך נשיקה, על השפתיים


למה השתנו להם השמים


יום אחד זה עוד יקרה


אולי מחר אולי מחרתיים


 


נקודה נקודה פסיק


מתי הלב יפסיק


בריקוד הגבר הוא המוביל


ולזה צריך אני להיות רגיל


אבל באהבה


מי יוזם את הנשיקה הראשונה?


 


לא יכול לישון בלילה,אני בך מאוהב


רוצה לשלוח לך הודעה אבל....


אמצע הלילה כבר עייף מזמן


רק מקווה שלא אקום מעוצבן


הכול ייפתר על ידי חיוך קטן שלך


 


לסיפור הזה לא יכול לכתוב את הסוף


כי אני רק באמצע


כולי תקווה שיגמר נפלא


              ולך אני אכתוב עוד שיר של אהבה

 

נכתב על ידי , 13/10/2004 01:23   בקטגוריות שיר אהבה  
81 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)