לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

יום הולדת מי צריך את זה בכלל


 


תעשי מה שאני עשיתי כדי להתחמק מהיום הולדת שלי


הלכתי למילואים


זה לא ממש עזר


המשפחה באה


וכן הורידו אותי מהמגדל (עד שהסכמתי לעלות-וזה לא סיבה מספיק מוצדק שהייתי שם כבר 24 שעות)


 


והחבר'ה הם דחו את המסיבה ליום שאני אחזור מהמילואים


(פשוט אי אפשר איתם , מה לא ברור לא רוצה לחגוג)


והם ארגנו לי מסיבת הפתעה


ואני הייתי ממש עייף ונרדמתי


ואף אחד לא הצליח להעיר אותי (הייתי ממש עייף אחרי 24 שעות במגדל-ישנתי איזה 16 שעות רצוף)


אם רק מישהו היה מספר לי שיש מסיבת הפתעה


בקיצור את בטח חושבת שזה נגמר


לא ממש לא


שבוע אחרי חגגנו


אוף איתם


אם חברים כאלה מי צריך אויבים


 


מסקנה ערפדית קטנה


לכי תחגגי היום על איזה מנת דם טובה


עם כל המשפחה


כי אחרת זה פשוט ירדוף אותך

ואת גם ככה צריכה לחשוף שיניים (לצחצח שיניים)

 

וגם לך שפיות יקר

לך לבלות ועזוב את העכבר

נכתב על ידי , 20/10/2004 22:23   בקטגוריות ליטוף אגו  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)