לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

את יפה ומכוערת


את יפה ומכוערת

רגילה ומיוחדת

שונאת וגם אוהבת

 

את יפה ומכוערת

מחבקת מחבקת

ואז כואבת

 

את יפה

ומכוערת

 


האם זה גניבה ספרותית אם אתה גונב מעצמך ?

 

 

נכתב על ידי , 26/5/2009 00:02   בקטגוריות פשוט לשיר  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצוב זה לבד


היום הלכתי לכנרת

הלכתי בלי אף אחד

 

עצוב זה לבד

עצוב זה לבד

ביחד...שמחה  

 

בכנרת

לא היה אף אחד

 

עצוב זה לבד

עצוב זה לבד

ביחד...שמחה  

 

מחשבות ודממה

שקט נורא

 

עצוב זה לבד

עצוב זה לבד

ביחד...שמחה 

 

ירדה לה דמעה

לא היה מי שינגב לי אותה

 

עצוב זה לבד

עצוב זה לבד

ביחד...שמחה  

 

מפלס הכנרת עלה

לחשוב חיובי זאת בחירה

 

עצוב זה לבד

עצוב זה לבד

ביחד...שמחה  

נכתב על ידי , 19/5/2009 00:15   בקטגוריות אל תשאלו, פשוט לשיר  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפחד לאהוב


אני מפחד

לאהוב אותך.

אני מפחד לאהוב

גם אותה.

 

אח ואחות,

אמא ואבא.

משפחה לא בוחרים,

גם לא אהבה.

 

אני מפחד

אותך לאהוב.

אבל יותר מפחד

לכאוב.

 

אהבה ושנאה.

חיים ומיתה.

לעשות עוד טעות.

זאת שלי הבחירה.

 

אני מפחד

לאהוב אותך

מפחד לאהוב כל כך

מפחד לאהוב גם אותי.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/8/2007 19:11   בקטגוריות שיר אהבה, פשוט לשיר  
111 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)