לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

writer voise


writer voise

מכשיר/מכונה

אשר כותב

את מה שהוא שומע 

לפי נשימות הוא מפסק ומנקד

 

יודע אפילו להשלים מילים נבלעות

לתקן שגיאות

מבדיל בין שפות

בקיצור חלום של סופר

או משורר

 

נראה לי שמישהו כבר המציא דבר כזה

אולי הוא לא כל כך משוכלל

 

אם יכל לכתוב ישר מהמחשבות

אם יכל לצייר את חלומות

אולי מזל שהוא לא יכול

 

אולי טוב שהוא רק קול

 

 

 

 

נכתב על ידי , 11/3/2009 22:16   בקטגוריות אל תשאלו, ותחשבו על זה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עולם חדש נברא


זה לא היה שקט או רעש, אור או חושך. זה היה סוג של תוהו ובוהו. לאט לאט הדברים החלו להסתדר. צלילים החלו לקבל משמעות או אם נדייק היה בהם משהו מוכר ונעים. העולם נהיה קטן פתאום. הרצון לזוז לגלות עוד גדל בלי הפסקה. הלחץ הכאיב בלי לדעת מהו כאב. העולם מחץ אותי כאילו הייתי כלום, ובכל זאת התפלאתי מהעולם שנגלה אלי בצלילים, במגע.

 

בלי לדעת מהו יום או לילה. הגיע יום אחד. יום של לחץ נוראי. יום של של בריאת עולם. יום שהגדיר אור וחושך. יום פלא שמפריד בן אדם ליוצרו.

 

קשה לתאר את ההרגשה. שכן הרגשות היו חדשות לי. אבל זה ללא ספק כאב. אם מישהו אז היה מסביר לי את משמעות הכאב אז כנראה שלא הייתי שורד את אותו הלילה. כנראה שלא הייתי ממשיך ליום המחרת. הצליל הראשון ששמעתי היה צליל הכאב. מאוחר יותר הבנתי שאני יצרתי את הצליל. צליל שנע בחלל האויר. אותו אויר שהפריד בין שמיים לים ויבשה.

 

 הרעב היה נורא, ואז כאילו משום מקום הופיע לה אישה. תפוח היא הציעה לי להרוות את צימאוני. לידה עמד בעל הנחש שמח וטוב לבב שראה איך אני בתמימותי לקחתי ונגסתי בתפוח החיים. ידע החל לזרום במורד גרוני. עולם חדש נברא.

 

פלא אמיתי, יופי קטן ותמים. 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/4/2008 16:24   בקטגוריות ותחשבו על זה  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שכחתי


הייתי כל כך עסוק בללמוד להקשיב לעצמי

ששכחתי לדבר.

 

 

 

נכתב על ידי , 17/3/2008 19:08   בקטגוריות ותחשבו על זה  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)