לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני רוצה אותם בחזרה


לפעמים יוצאים לי שירים או סיפורים בתגובות שלי אליכם

 

אני רוצה אותם בחזרה :)

 

הכוונה היא

שאם למישהו ממכם זכור

איזה תגובה יפה שלי

שהשארתי בשבילכם

אז אם אפשר לקבל תזכורת אני אשמח

 

 

אולי בכלל צריך להכריז על פרויקט

התגובות שעשו לי את זה

וכל אחד יכתוב בבלוג שלו

על תגובות שעשו לו את זה

 

:)

שבוע טוב

נכתב על ידי , 26/3/2006 16:36   בקטגוריות פינה באמצע  
118 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אלימות


בום בום בום, נשמעו דפיקות חזקות על דלתות ביתי, "תפתח משטרה"

"שנייה" צעקתי לדלת בעודי פותח את עיני בקושי רב,

בום בום בום "תפתח או שאנחנו שוברים את הדלת"

הסתכלתי על השעון וקיללתי, "4 וחצי, לא יכולתם לבוא בשעה יותר נורמאלית?"

"תפתח את הדלת זאת אזהרה אחרונה"

פתחתי את הדלת והספקתי לראות כ 3-4 שוטרים, לפני שאלה זינקו עלי ופוצצו אותי במכות

לא לקח לי הרבה זמן עד שאיבדתי את ההכרה.

 

שהתעוררתי הייתי קשור לכסא בחדר שנראה כמו חדר חקירות, גופי היה חבול, והיה לי קשה לנשום כאב חד בא מהצד השמאלי, אני מניח שהעיני הימנית הייתה נפוחה כי לא ראיתי ממנה כלום, וגם היה הרגשה כאילו ליבי פועם שם, בעוצמה יתרה אם תשאלו אותי.

 

האם אתה נוהג או נהגת בעבר ’ללכת מכות’ או לנהוג באלימות?

שאל אותי, הקצין שישב מולי,

"אני ?!?!" השבתי בפליאה "אני?"

מתי הייתה הפעם האחרונה שמישהו הכה אותך או אתה אותו? מה הייתה הסיטואציה?

"הפעם האחרונה זה שהתנפלו עלי חבורת שוטרים בלי שום סיבה" אמרתי בכעס

"אין צורך להתרגז, כולנו באותו הצד"

"אותו הצד!!!!" צעקתי

כיצד אתה מגיב כשאתה רואה מישהו מכה? האם תתערב?

המשיך הוא בשלו

"מה זה השאלות האלה, מה אתם רוצים ממני?"

אם היית יכול, האם היית שולח מישהו באנונימיות כדי שירביץ למישהו אחר? אם כן, למי?

 "מה?, על מה אתה מדבר לכל הרוחות?"

הייתי פקעת עצבים, ואם לא הייתי קשור לכסא בטח הייתי מפוצץ אותו במכות

אבל הוא בשלו המשיך באדישות

האם אתה מכיר ילדים או בני נוער, שההורים שלהם מרביצים להם? אם כן - האם סיפרת למישהו

"לא אני לא מכיר " עניתי בטון כועס

חשבתי שאולי אם אני אשתף פעולה זה יעזור

האם אתה מכיר מישהו, שחבורת בריונים מציקה לו? האם עשית משהו כדי לעזור לו? 

"נראה לי שטעיתם בבן אדם, אני לא מכיר שום חבורת בריונים, או פושעים או משהו כזה, וגם לא נתקלתי ברחוב"

לרגע חשבתי שמותחים אותי, אבל זה כאב יותר מדי בשביל להיות מתיחה

מה היית מציע למישהו כזה, שנפל קרבן לאלימות, לעשות? מה לדעתך צריך לעשות למי שמתנהג באלימות?

"אני לא יודע מה הייתי עושה, אבל נראה לי שמי שעשה משהו אלים צריך לשלם על" אמרתי מבולבל

 

הוא חייך אלי בזדוניות והוציא אקדח

"וזה בדיוק מה שאנחנו הולכים לעשות לך, תאכל עופרת משה"

כל מה שהספקתי להגיד לפני שהכדור פוצץ לי את הפרצוף היה "אבל אני לא ...."


 

מי שלא יודע מה שמסומן בכחול זה בעצם השאלון השבועי

זה מה שעושים שמשעמם עונים על השאלון השבועי

נכתב על ידי , 26/1/2006 14:51   בקטגוריות פינה באמצע  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון


לא פעם גם לא פעמיים התעצבתי קלות בראותי את אותו שאלון שבועי


של ההיא עם התלתלים


אותו שאלון שלפעמים הוא נחמד ולפעמים פשוט מעלה גיחוך


אבל חשבתי לעצמי


זה לא אשמת של אותה אחת עם תלתלים הרי אין לה אתגר אמיתי


אין לה מתחרים שיפעלו לה את התאים האפורים


שנמצאים היי שם מתחת לתלתלים


לכן עבדכם הנאמן או שנאמר אני


החליט וכתב שאלון במיוחד בשבילכם


(אתם מוזמנים להעתיקו ולענות עליו בזמנכם החופשיJ)


 


ועכשיו לשאלון


 


 אם הייתם המראה שעל הקיר


 והיו שואלים אתכם:


 מראה מראה שעל הקיר מי המלאך הכי מלאכי (נראה לי )בעיר?


 מה הייתם עונים


 (אני מניח שאתם מכירים יותר ממלאך אחד וזה בסדר להגיד: אני-כאילו אתם)?


 


 


אם הייתם צריכים לכתוב שאלון מטופש אבל בעל הומור(מצחיק לא מצחיק זה כבר שאלה אחרת) כמו זה האם הייתם עושים אותו אמריקאי?


 א.בגלל שאינכם יודעים לקרוא או לכתוב והמטפלת הספרדית שלכם מקריאה לכם  שורות אלו אז סי סניור או סי סניוריטה


ב.לא כי אתם מרדנים מטבעכם


ג.אולי כי תמיד יש נסיבות מיוחדות והעולם לא שחור או לבן


ד.כאן אמורה לבוא התשובה הצפויה כל התשובות ביחד או א+ב+ג וכאלה אבל להפתעתך התשובה היא :אחר, כלומר יש באפשרותך לכתוב איזו תשובה שתרצו


(אני מאמין בחופש הדיבור/כתיבה)


 


 


אם יגאל שילון היה ניגש אליך/ך ברחוב והיה אומר לך/ך "היי בוב/ב" מה היית/ת עונה/ה לו בחזרה


 


 


אחרי שלוש שאלות


הבנתי שזה לא קל לכתוב שאלונים ולכן כבודה של זאת עם התלתלים מונח במקומו, לעומת זאת מה הייתם אומרים עם ענן של גשם היה מתיישב מעל ביתך?


(תזכרו רק מעל ביתך זה אומר שמסביב שמש ולכן יש קשת בענן כמעט כל הזמן אצלכם בשכונה)


 


 


ולסיום


כמה פעמים ספרתם עד עשר? שאתם או מישהו לידכם התעטש בעצבנות


נ.ב


מצחיק או לא מצחיק?


 


 

נכתב על ידי , 24/11/2004 23:30   בקטגוריות פינה באמצע  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)