לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אורי


אורי ישב ליד השולחן הריק, דפדפת הייתה מונחת לפניו וסט של עטים חדשים, הסדר הפריע לו אז הוא הוציא מספר חולצות מהארון וזרק לכל עבר, הוא גם קפץ על המיטה מספר פעמים אבל זה היה יותר משעמום, אין ברירה חייבים לשבת ולכתוב.

 

זה היה לילה יפה. הוא הביט עליה. אורה הלבן הפנט אותו. אילו יכול היה  לגעת בה, רק לרגע. יללה מקפיאת דם נשמעה באוויר הלילה/יללה קרובה מאוד. הוא הביט בחשש לכל עבר ואז הוא ראה אותו עומד מולו. יצור שעיר המתנשא לגובה של כשני מטרים וחצי עומד על שתי רגליו כמו אדם רגיל אבל ראשו. הוא ראש של מפלצת, שיניים חדות ואף מאורך. "אדם זאב" חשב לעצמו בפחד. " אבל זה לא יכול להיות ...." מלמל לעצמו בזמן שהמפלצת התנפלה עליו ופירקה אותו לחתיכות.

 

אורי קימט את הנייר לכדור וזרק לסל אשפה, "למה הסיפור היה חייב להיגמר ברע, למה???" .

 

לואי הביט באדונו מתוך הכלוב. "לואי רוצה קרקר, לואי רוצה קרקר". הוא ידע שהוא צריך למשוך את תשומת ליבו של אורי. אם הוא לעזור לו. אורי הסתובב אל התוכי שלו. הוא ידע שהתוכי הזה ממזר גדול. אבל הוא אהב אותו בכל זאת. "מה אתה רוצה ממזר". "לואי רוצה קרקר, לואי רוצה קרקר". אורי קם מהכסא ולקח קרקר ניגש ונתן אותו ללואי. לואי לא לקח את הקרקר. אלא הביט אל תחתית הכלוב שלו, על חתיכת העיתון שהיתה שם, פרסומת לבושם, אשה יפה אשר מחבקת בקבוק ממש גדול. הוא חייך לעצמו ,"לואי אתה גאון".

 


אתם מוזמנים להפעיל את דימיונכם

ואת כשרון הכתיבה שלכם

ולהמשיך את הסיפור

 

נכתב על ידי , 4/11/2006 22:54   בקטגוריות סיפור משותף  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גלגלי הזמן הסוף


הסיפור נכתב במשותף עם אורנה

היא התחילה את הסיפור פה

אני המשכתי אותה  כאן

היא ניסתה להקשות עלי בהמשך

ולמרות הקשיים כתבתי את זה

היא החליטה לתת סוף מפתיע

והחלטתי לתת סוף מפתיע משלי

והרי הוא לפניכם

 


 

אני גמור, הגעתי לתחתית הבור, ההתמכרות שלי, ניתקה אותי מהמציאות היום יומית, הטלפון מכובה, מנותק מהעולם.

רחש מכשיר תמונות רצות נשמע באוויר החדר, יוצר הרגשה שפה, פה יש חיים, אבל לא החיים שלי, גם לא של אחרים, רק עוד מציאות בדויה שמישהו יצר, כמו המציאות שלי, מכור,

מכור קשה,

רוצה עוד ועוד, וזה אף פעם לא מספיק, ההתרגשות של הרגע מתקצרת מפעם לפעם, אבל הצורך להתרגשות, לאותו פעפוע של משמעות גדל,

שוב אני נע בתוך חדרי המרובע, 4 קירות שמספקים 'הגנה' מהעולם, דלת מעץ, פתוחה לרווחה, כאילו מזמינה היא את שאר חלקי הבית השקטים להכנס, אבל זאת היא רק הזמנה למראית עין, לגלוג עצמי של ראש חולה,

עין חולה ניגשת לחלון מלא אבק, מביטה אל הרחוב אותו רחוב של בוז, אותו משב בלהות, לפתע היא שם, באופניים אדומים, מביאה משב חדש,

היכול להיות אחרת?

האם גלגלי הזמן יכולים להתגלגל בכיוונים אחרים?

היש תקווה מבעד לחלון? היש תקווה מבעד לחלום?

נכתב על ידי , 21/2/2006 17:35   בקטגוריות סיפור משותף  
95 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אופני הזמן הפגישה


 זה התחיל אצלה  

המשיך אצלי

חזר אליה במעוף

 

ואתם אתם רציתם שוב אותי


בלחץ נוראי, זינקתי ממקום עומדי, כאילו שכחתי משהו על האש אבל לא היה זה ריח שרוף, אלה ריחה של אהבה. תפסתי את המפתחות ורצתי החוצה, הנעתי את המכונית תוך שנייה, ותוך שנייה וחצי כבר זינקתי במעלה הרחוב, אותו מעלה רחוב בו ראיתי אותה לאחרונה, זאת שגרמה לליבי לזנק במעלה האהבה, ברדיו התנגן  "במכונית יפנית חדשה, אני דוהר ברחובות..." בדיוק ברגע שזינקתי באוויר כאשר העלייה נהפכה לירידה. זה היה מאוחר מדי, כאשר הבחנתי בה, הפגיעה הייתה בלתי נמענת, לחצתי בכל כוחי על הבלם,  אפילו ניסיון ההסטה של ההגה לא עזר, האופניים האדומים נפלו, והיא איתם, ראשה פגע בעוצמה בכביש האספלט החם מהשמש הקיצית, יום נפלא כזה, נהרס במהירות האור, זאת יכלה להיות פגישה מדהימה, ביני לבינה, יכולתי לגלות לה את סוד ליבי, והיא, היא יכלה לנשק לי כמו בחלומות הלילה שלי, אבל המציאות איננה חלום, הפגישה הזאת היא קטלנית, חייב אני להצילה, אפילו אם עתידנו יחד הוא סופי, היא לא צריכה לסיים , לא היה דם נראה לעין, חייכתי קלות שהבנתי שהמכה איננה גורלית כמו שחרדת הרגע סיפרה לי, והיא, היא פקחה עיניה אלי.

 

נכתב על ידי , 20/2/2006 19:18   בקטגוריות סיפור משותף  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)