לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פוסט עצוב


אתמול היה עובדה בטלויזיה

בדרך כלל אני לא צופה

אבל היו שם כמה דקות

כמה דקות שדיברו

על פצועי המלחמה (במקרה הזה לבנון השניה)

ועל הצעקה שלהם לעזרה מהמדינה

היו שם גם פצועים פיזית

אבל הפציעה האמיתית של האנשים האלה היא נפשית

קשה להם עם הילדים שלהם

עם הנשים

עם עצמם

 

שההוא דיבר על הפיצוצים מסביב

נזכרתי

שהאחר דיבר על הטנק השרוף

נזכרתי

 

לילות בלי שינה

רעידות

בכי בלתי נשלט

 

נזכרתי נזכרתי נזכרתי

 

אולי גם אני פצוע מהמלחמה

אולי זאת רק שריטה

 

זאת רק שריטה

 

 

נכתב על ידי , 17/3/2009 21:42   בקטגוריות אני, חושך ודממה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני בא


לגור עם שותפים זה לא קל אבל מצד שני זה מכניס חיים לדירה. אם יש את השותפים הנכונים. החלטתי לעבור דירה למצוא דירה כזאת שתהיה רק שלי בלי שותפים. אני לא אומר שאני שותף מושלם גם לי יש אלו הרגלים שמעצבנים את הבריות. למשל זה שאני לא ישן.  כלומר אני ישן אבל כל דבר מעיר אותי אז אני תמיד יודע מה קורה בדירה. ולשותף שלי זה משום מה ממאוד מפריע. "הייתי חייב למצוא לי שותף את השכן שלא ישן". הוא כל פעם רוטן. אבל אני מצידי מושלם לידו. למי מבניכם יש שותף שעובד בבית קברות, קברן? ידעתם שקברנים עובדים גם בלילות? השותף שלי אומר שהוא מעדיף את השקט של המתים בלילה מאשר את הבכי של המתאבלים ביום. וזה עוד בשיחות הנורמאליות שלי איתו. האמת שלא אכפת לי שהוא קברן. אבל למה הוא חוזר מדי פעם עם דם על הידיים? למה הוא שורף בגדים בתנור של הבית? יש עבודות שפשוט אסור להביא הביתה.

 

בכל מקרה החלטתי לצאת מהדירה והקברן מצידו אמר שזה דווקא מתאים לו כי הוא קיבל העלאה בשכר

יותר כסף לכל גופה שהוא קובר. הוא אמר שהוא יעשה לך הנחה אם אני אצטרך לקבור פעם מישהו, אבל הוא הדגיש שהמישהו הזה צריך להיות כבר מת. חבל לא ?

 

בכל מקרה החלטתי לשנות פאזה בלי שותפים. לא בית בכפר אלא דירה במרכז העיר

לא מרכז הארץ אלא צפון

חיפה

אני בא  

 

נכתב על ידי , 17/2/2008 17:59   בקטגוריות אני  
112 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלום


אני אומר שלום לבלוג

אני אומר שלום לDANGELO

אני אומר שלום גם לכם

 

זה לא שאני עושה את זה בשמחה

אבל מסתבר שכבר מזמן הלכתי

[וכן גם אותי זה מעניין לאן]

 

שלום.

 

 אני.

נכתב על ידי , 12/2/2007 21:17   בקטגוריות אני  
107 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)