לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא תמיד חשוך עמוק בפנים

לחייך,להזיל דמעה להבין משמעות נסתרת או פשוט לקרוא על זוית ראיה אחרת


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני לא אני


אני לא אני,לא אני זה אני.

ימינה ושמאלה, מבחוץ, מבפנים.

אני לא אני, לא אני זה אני.

קדימה אחורה, אתמול ומחר.

אני לא אני, לא אני זה אני.

 

נכתב על ידי , 14/4/2006 01:43   בקטגוריות שיר עצוב :(  
129 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה הדמעות אצלי זולגות


למה הדמעות אצלי זולגות


כשמישהו מת בחדשות


לא מכיר, לא מתעניין


אבל בוכה ומתאבל


מרגיש את הכאב של כל אב ואם


ילד או ילדה


איך הפסיקו להם את החיים שבשגרה


געגועים וצער אהבה ומשפחה


לכל אחד מגיעה אצלי דמעה

יורדת ביום יורדת בלילה בלי הפסקה
נכתב על ידי , 9/10/2004 02:33   בקטגוריות שיר עצוב :(  
112 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצוב


חיוך עצוב אצלי


פישלתי


 


אותו חיוך מקסים


אותן מילים כובשות


 


נגעו אצלה בלב


שעכשיו כואב


 


היא אמרה לי


מילים של אהבה


 


ואני התחננתי


לרגשות דומים


 


אבל כלום


שתיקה רועמת מפנים


 


והיא בוכה


שברתי לה את האשליה


 


ניסיתי להגיד


מילים של נחמה


 


אבל אלו לא היו


השלש מילים שהיא רצתה


 


לרגע קצר עלי היא כעסה


ואז אמרה שהיא יותר לא יכולה


 


ועל עצמה היא כעסה


שאותי היא אוהבת בכזאת עוצמה


 


ואצלי בראש נשאלת שאלה


איך עושים אותה שמחה בלי להחזיר לה אהבה?


 

נכתב על ידי , 1/10/2004 02:39   בקטגוריות שיר עצוב :(  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בן: 44

תמונה




36,635
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdangelo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dangelo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)